رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک پسر بچه 8 ساله خودکشی کرد +عکس

10:03 - 16 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۵۲۳
خبرگزاری میزان - در اتفاقی دلخراش که همه را شوکه کرد یک پسر بچه 8 ساله در حالیکه با خواهر 6 ساله اش در خانه تنها بود دست به خودکشی زد .
به گزارش به نقل از ایرنا، کلیتون جیمز پسر 8 ساله‌ای است که به همراه خواهر کوچکترش که 6 سال دارد در خانه تنها بودند. او از اسلحه‌ای که در گوشه خانه بود، سوءاستفاده می‌کند و با آن خود را به قتل می‌رساند.

یک پسر بچه 8 ساله خودکشی کرد +عکس

پزشکی قانونی مرگ کلیتون را خودکشی اعلام کرد و گفت: در طول 10 سال گذشته مرگ کلیتون به عنوان جوان‌ترین خودکشی به ثبت رسید.بر اساس گزارش پلیس کلیتون در حالی دست به خود کشی می‌زند که پدر و مادرش در خانه نیستند و خواهر خردسالش شاهد کشته شدن اوست.

یک پسر بچه 8 ساله خودکشی کرد +عکس

خودکشی کلیتون معماهای زیادی را برای پلیس و روانپزشکان مطرح می‌کند که چرا یک کودک که حتی نمی‌تواند بی حضور مادرش در کنار تختش بخوابد، دست به فاجعه هولناک اینچنینی بزند. از نبودن چنین خودکشی‌هایی در لاس وگاس 10 سال می‌گذرد. این حادثه به قدری وحشتناک بود که همه را در شوک فرو برد.

پلیس محلی لاس وگاس در پایان گفت: مرگ کلیتون در حال بررسی است و تیم‌های مختلفی در حال کار کردن روی این پرونده هستند، این پرونده شاکی خصوصی ندارد و به همین علت پرونده مرگ کلیتون از جانب پلیس جنایی بسته می‌شود و از طریق تیم‌های دیگر علت خود کشی وی و هر چیزی که مربوط به کلیتون و خانواده‌اش است، بررسی خواهد شد.

/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *