رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توسعه فعالیت‌های ورزشی راهکار اساسی تغییر روحیه زندانیان

23:30 - 15 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۴۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - موسوی گفت: فعالیت‌های ورزشی باید به یکی از راهکارهای اساسی تغییر در روحیه زندانیان تبدیل شود .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و هیئت همراه از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی به منظور ارزیابی توان انجام امور بالقوه ورزشی،تعیین سطح فعالیت های قابل انجام ، تأمین نیازهای اداره فرهنگی مجتمع در کلیه زمینه های ورزشی و آماده سازی بستر مناسب و مداوم در جهت آموزش، ترویج و ترغیب هرچه بیشتر مددجویان، کارمندان و سربازان از مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز بازدید کر

دند. سید اسلام موسوی در بازدید از زورخانه ، باشگاه بدنسازی و زمین فوتبال مجتمع گفت: مجتمع حرفه آموزی توان بالایی در ایجاد انگیزه ورزشی در بین زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان دارد و فعالیتهای ورزشی باید به یکی از راهکارهای اساسی در ایجاد تغییر در روحیه زندانیان تبدیل شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در مورد تعامل و همکاری دو جانبه اظهار امیدواری کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان، از هیچ تلاشی برای کمک به ورزش مجتمع کوتاهی نمی کند.

حمید محمدی مدیر مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز از حضور مسئولین ورزش و جوانان در این مرکز تقدیر و خواستار استمرار همکاری دو جانبه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *