زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های شهری فراهم شود / نرخ بالای مشارکت در انتخابات از افتخارات نظام است

18:43 - 13 آبان 1394
کد خبر: ۹۵۰۱۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: برای عمران شهرها زمینه فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه های شهری بصورت شفاف و بدون شائبه فراهم شود.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور طی سخنانی در همایش مدیران کل حراست استانداریهای سراسر کشور و سازمانهای تابعه و مدیران حراست فرمانداریها و شهرداریهای مراکز استانها گفت: باید تلاش شود حرکت انتقال وظایف دولت به شهرداریها بدون هرگونه چالشی شدت گیرد و شما به عنوان مسئولان حراست به تسهیل این روند و خدمات رسانی بهینه به مردم کمک کنید.

خندان دل با بیان اینکه هفتاددرصد جمعیت کشور در شهرها زندگی می کنند، کاهش منابع برای ایجاد امکانات مناسب در شهرهای کوچک را یادآور شد و افزود: شهرداری های موفق بیشترین آمیختگی را با مردم منطقه خود دارند و اگر ارتباط صحیحی بین آنها برقرار شود هم وصول درآمدهای پایدار محقق می شود و هم زمینه های سرمایه گذاری بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری و کاهش تصدی گری دولت فراهم خواهد شد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران نرخ بالای مشارکت در انتخابات، نه تنها در منطقه بلکه در جهان است و خدمات رسانی مطلوب نهادهای عمومی غیردولتی مانند شهرداریها به مردم آنها را به مشارکت گسترده تر در انتخابات ترغیب می کند و این مشارکت بی بدیل تداوم خواهد یافت.

خندان دل تاکید کرد: به هیچ عنوان از امکانات دولتی نباید بر له یا علیه هر یک از نامزدها استفاده شود و مسئولان حراست به این موضوع نظارت دقیق داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *