تلاش برای صیانت از طرح تحول نظام سلامت/ نگاه ویژه به محرومان در اجرای این طرح

21:20 - 13 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۹۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس جدید مرکز حراست وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر تلاش برای صیانت از طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد: در مسیری قرار داریم که با تدبیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با تکیه بر اسناد بالادستی از جمله سیاست های رهبری گام هایی اساسی در حوزه سلامت به ویژه برای محرومان برداشته می شود.
به گزارش گروه اجتماعی میزان،  محمد توکلی عصر دیروز در مراسم معارفه خود که در ستاد مرکزی این وزارتخانه برگزار شد با اشاره به این که سلامت، امنیت و آموزش از ضروریاتی است که هر دولت بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: خوشحال هستم در مجموعه ای مشغول به کار شده ام که هر سه این موارد را جزء ماموریت های خود داشته و از طلایه داران آن است.

 توکلی با اشاره به سند 1404 ادامه داد: بر این اساس ایران تا سال 1404 باید کشوری توسعه یافته در تمامی ابعاد باشد. لازمه رسیدن به این هدف نیروی انسانی کارآمد و متعهد است. در تلاشیم با هم افزایی این روند را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر این که حوزه حراست در کنار سایر بخش ها قصد صیانت از دستاوردهای وزارت بهداشت را دارد، ادامه داد: پایش مداوم و همکاری با سایر بخش ها لازمه دستیابی به روندی بدون انحراف و خطا است. اساس کار ما بر ای است تا در ارتباط متقابل با کارکنان و مدیران در راستای حفاظت از طرح تحول نظام سلامت گام برداریم تا این طرح مهم به نتیجه برسد.

رئیس جدید مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این که برای انجام وظایف خود در تقابل با یکدیگر نیستیم، گفت: در تلاشیم با افزایش انتقاد پذیری و نیز ارتباطی صمیمانه با کارکنان، مقام عالی وزارت دغدغه ای نداشته و سیاست های وزارت بهداشت و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را محقق کنیم.

توکلی در پایان اذعان کرد: در مسیری قرار داریم که  با تدبیر وزیر فرهیخته بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و نیز مدیران مشکل اصلی در نظام سلامت شناسایی می شود. از سوی دیگر با تکیه بر اسناد بالادستی از جمله سیاست های رهبری گام هایی اساسی در حوزه سلامت به ویژه برای محرومان برداشته می شود.

عصر دیروز مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و جدید مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد که دکتر شریعتی رییس سابق این مرکز به عنوان بازرس ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *