سازمان غذا و دارو از شرکت‌های دارویی برای صادرات حمایت می‌کند

18:20 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۰۳۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- معاون مدیر کل امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به بازار 4 میلیارد دلاری بازار دارو و تجهیزات پزشکی عراق لزوم سرمایه گذاری در عراق اهمیت ویژه‌ای دارد.
به گزارش گروه اجتماعی میزان، آصف مهدوی در نشست مشورتی بررسی وضعیت صادرات دارو به عراق در جمع اعضای هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی گفت: با توجه به بازار 4 میلیارد دلاری بازار دارو و تجهیزات پزشکی عراق لزوم سرمایه گذاری در عراق اهمیت ویژه‌ای دارد که شرکت‌های دارویی باید از این فرصت بهره خوبی ببرند.

وی اظهار کرد: با توجه به مناقصاتی که در عراق در حوزه دارو برگزار شده و مناقصه ای که در پیش است شرکت های دارویی برای انجام صحیح این مناقصه وارد عمل شوند و این موضوع حضور در بازار دارویی عراق را دو چندان می‌کند.

مهدوی در ادامه خاطر نشان کرد: دولت و وزارت بهداشت کشورمان اقدامات موثری را برای تسریع سرمایه گذاری شرکت‌ها در عراق انجام داده و جلسات مشترکی را با وزارت بهداشت عراق برگزار کرده‌اند تا سرمایه گذاری شرکت‌ها تسریع داشته باشد و مشکلی را نداشته باشند.

مسئول میز صادرات دارو گفت: برگزاری سمینارهای تخصصی و لزوم بازاریابی در جهت فروش در بخش خصوصی عراق نیز اهمیت بسیاری دارد و حضور مستقیم شرکت‌ها در بازار عراق تاکید می شود و امیدواریم شرکت‌های دارویی بتوانند از این فرصتی که دولت و وزارت کشور فراهم کرده استفاده‌های موثری داشته باشند و ما نیز در سازمان غذا و دارو برای صادرات دارو حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *