رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین آمار کشته‌ها و مصدومان سیل اخیر

11:56 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۹۸۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان و امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به بیش از یک‌هزارو 400 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه سیل اخیر 9کشته و 9 مصدوم برجا گذاشت.
 آخرین آمار کشته‌ها و مصدومان سیل اخیرناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی چند روز اخیر اظهار کرد:  24  استان در 80 شهرستان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند، به طوری که می‌توان گفت 194 شهر،روستا و مناطق عشایرنشین نیز در پی وقوع سیل و آبگرفتگی دچار آسیب شده اند.

وی  به امدادرسانی  370 تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از یک هزارو 600 امدادگر و نجاتگر، اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون  به 14هزار و 600نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است و یک‌هزارو 100 نفر هم به صورت اضطراری اسکان داده شدند؛ علاوه بر آن 36 تن هم به مناطق امن انتقال داده شده اند.

رئیس سازمان و امداد و نجات هلال احمر با بیان این مطلب که سیل اخیر 9 کشته و 9 مصدوم برجاگذاشته است، گفت: 4نفر از هموطنان به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شدند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ و لجن‌کش تخلیه آب از یک‎‌هزار و 100 واحد مسکونی صورت گرفت، تصریح کرد: همچنین 260 دستگاه خودروی عملیاتی، 160 دستگاه موتور پمپ و لجن کش برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق متاثر از سیل به کارگیری شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *