شکنجه شدن تازه عروس به دست خواهر شوهر پس از مرگ مشکوک برادر + عکس

14:43 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۷۲۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- یک زن نامزد برادر مقتولش را به گمان دست داشتن در قتل او شکنجه کرد.
اماده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، دیلی میل منتشر کرد: خانم " مرسدس سالازار " 32 ساله اهل " سن آنتونیو - تگزاس " به ربودن و شکنجه قربانی که نامش برده نشد در ماه آگوست متهم شد.

براساس گزارش پلیس این خواهر که گمان می کرد قربانی در به قتل رساندن برادرش آقای " آنجل " 28 ساله درماه آگوست دست داشت با همکاری 3 تن از دوستان خود به نام آقایان " جیمز کاررا و تریستان سمیث " و خانم " تینا سان نیکلسان " قربانی را ربودند و به یک خانه متروکه بردند و در آنجا او را بوسیله ابزاری مانند چاقو و قیچی شکنجه و مورد تهدید قرار داده اند و همچنین او را مجبور به استعمال " هروئین " کردند.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " سالازار " قربانی را به مدت2 روز مورد اذیت و آزار جسمی و روحی قرار داد و از او در مورد چگونگی به قتل رساندن برادرش می پرسید و انتظار اعتراف از قربانی را داشت که سرانجام قربانی توانست با زیرکی تمام هنگامی که یکی از این جنایت کاران به خواب رفت به اتاق دیگری که در آن تلفن وجود داشت برود و با پلیس تماس بگیرد.

پس از رسیدن پلیس به محل جنایت،این جنایت کاران را که قصد فرار داشتند بازداشت شده و قربانی که از ناحیه دست و صورت مورد جراحت واقع شده بود را به بیمارستان انتقال دادند.

دادگاه این 4 نفر به زودی برگزار خواهد شد.


برچسب ها: پلیس حوادث قتل غربی

نیوشا
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
خوب بود ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *