رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمار کشته‌های سیل اخیر به 9 نفر رسیده است

9:20 - 10 آبان 1394
کد خبر: ۹۳۴۸۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این مطلب که آمار کشته‌های سیل به 9 نفر رسیده است، گفت: تا کنون 12 هزار و 900 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.
آمار کشته‌های سیل به 9 نفر رسیده است ناصر چرخساز با ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در خصوص سیل و آبرگرفتگی 21 استان کشور اظهار کرد:متاسفانه سیل چند روز گذشته جان نفر 9 نفر را گرفت که به ترتیب مربوط به ایلام،لرستان، کرمانشاه و  اصفهان است.

وی در ادامه با اشاره به تحت تاثیر بودن 21 استان آذربایجان‌شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، گیلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، مرکزی، بوشهر و سمنا، اردبیل،مازندران  و قم از سیل و آب‌گرفتگی، افزود: بر این اساس در 71  شهرستان، 140 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین آسیب دید.

چرخساز با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی، تصریح کرد: بر این اساس تخلیه آب از 900 واحد مسکونی با به‌کارگیری 110 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش انجام شده و 33 تن نیز به مناطق امن منتقل شدند.

- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انتقال4 نفر از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی به مراکز درمانی، تصریح کرد:تا کنون 12 هزار و 900 تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

وی با اشاره به منابع و تجهیزات به‌کارگیری شده در سیل و آب‌گرفتگی چند روز گذشته با به‌کارگیری 330 تیم عملیاتی شامل یک‌هزار و 400امدادگر و نجات‌گر، گفت: به این منظور خدمات امدادی لازم با به‌کارگیری 195 دستگاه خودروی عملیاتی، 190 دستگاه چادر، یک‌هزار و 700 تخته پتو، 500تخته موکت، 240 شعله والور، 500 قوطی انواع کنسرو، 8هزار قرص نان و 3 هزار و 700بطری ارائه شده است.





برچسب ها: الف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *