هدف حفاظت و اطلاعات دادگستری، صیانت از مجموعه و کارکنان دستگاه قضایی است

23:30 - 07 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۷۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - دهقان گفت: هدف حفاظت و اطلاعات دادگستری پیشگیری از تخلفات و صیانت از مجموعه و کارکنان دستگاه قضایی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، مجید دهقان در آیین تودیع و معارفه رابط حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان خاتم ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان و عرض تشکر از برگزاری جلسه و حضور مدعوین اظهار داشت : حفاظت و اطلاعات به دنبال مچ گیری در مجموعه دستگاه قضایی نیست و فقط با رصد گلوگاه های لغزش در صدد پیشگیری از تخلفات و حمایت از کارکنان مجموعه در قبال دام های پهن شده از طرف افراد شیاد و فرصت طلب است.

وی افزود : یکی از وظایف حفاظت و اطلاعات ، حفظ و صیانت از مجموعه قوه قضائیه و کارکنان اداری و قضایی آن در راستای اجرای عدالت و احقاق حق می باشد و نظارت و پیشگیری یکی از اصول مهم در این خصوص است .

این مقام مسئول ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات نماینده سابق حفاظت در دادگستری شهرستان خاتم برای نماینده جدید حفاظت و اطلاعات موفقیت در خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم و صیانت از آن مجموعه آرزو کرد.

 درپایان با اهداء لوح سپاس از زحمات وخدمات نماینده سابق حفاظت تقدیر به عمل آمد و ابلاغ نماینده جدید حفاظت به وی تحویل داده شد.

شایان ذکر است در این مراسم ریاست اداره اطلاعات شهرستان خاتم ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم ، مسئول حفاظت سپاه ناحیه مقاومت خاتم ، مسئول اطاعات سپاه ناحیه مقاومت خاتم ، مسئول حفاظت نیروی انتظامی خاتم ، جانشین اطلاعات نیروی انتظامی خاتم و رابط حفاظت اطلاعات دادگاه مروست حضور داشتند .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *