حضور مقتدرانه سپاه برای حفظ امنیت کشور

3:50 - 08 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۶۶۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه برای حفظ امنیت ایران اسلامی مقتدرانه در صحنه حضور دارد و تابع ولایت فقیه است.
به گزارش سردار ابوالقاسم فروتن در حاشیه مراسم تدفین شهید سجاد طاهرنیا، اسلام را دین مروت و مردانگی دانست و اظهار کرد: گروهک‌هایی که به نام اسلام می‌جنگند بویی از مروت و مردانگی نبرده‌اند و اعمال و جنایت‌های آنها خلاف قوانین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در هر شرایطی از ولایت تبعیت می‌کند، تصریح کرد: سپاه در هر مأموریتی که احتمال خطر برای مردم، انقلاب و ایران اسلامی وجود داشته باشد حضوری فعال دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با تصریح بر اینکه سپاه برای دفاع گام برمی‌دارد، افزود: در صورتی که نتوانیم تروریست‌ها را در خارج از مرزها مدیریت کنیم کشور ما آسیب‌پذیری بالایی پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه با اقتدار در صحنه نبرد برای حفظ منافع ملی و امنیت کشور در صحنه حضور دارد، خاطرنشان کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در برقراری ثبات و امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.

فروتن، امنیت را یکی از نیازهای اساسی مردم سوریه خواند و یادآور شد: عزت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه پرآشوب به برکت وجود شهدای سرافراز است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *