رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت پرونده موسسه «میزان»

10:35 - 05 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۸۱۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب مشهد درباره آخرین وضعیت پرونده موسسه «میزان» گفت: این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد و بانک مرکزی قرار است تدبیری اتخاذ کند که یکی از موسسات مالی و اعتباری و یا از بانک‌ها به مطالبات سپرده گذاران رسیدگی کند.
آخرین وضعیت پرونده موسسه «میزان» / بانک مرکزی«غلامعلی صادقی» دادستان عمومی و انقلاب مشهد در گفت‌وگو با درباره آخرین وضعیت پرونده موسسه «میزان» اظهار کرد:  در خصوص این پرونده بانک مرکزی به عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور اعلام شکایت کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین سپرده گذاران نیز که این موسسه قادر به پاسخگویی در خصوص مطالبات آن‌ها نبوده است به عنوان «خیانت در امانت» و «کلاهبرداری» اعلام شکایت کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: این پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد، اعضای هئیت مدیره و تعدادی از متهمان دیگری که به نحوی در اقدامات هیئت مدیره مشارکت داشتند با قرار تامین همچنان در بازداشت هستند و دستگاه قضا با قاطعیت به این پرونده رسیدگی می‌کند.

وی همچنین در خصوص پرداخت مطالبات سپرده گذاران خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی از طریق بانک مرکزی در خصوص پرداخت مطالبات سپرده گذاران صورت می‌گیرد و قرار است تدبیری اتخاذ شود تا یکی از موسسات مالی و اعتباری یا یکی از بانک‌ها مکلف شود که این مجموعه را تحویل بگیرد و مشکل را حل کند و به مطالبات سپرده گذاران رسیدگی کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *