نتایج بررسی‌ها در خصوص پیش بینی فساد در دوران پساتحریم به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود

12:28 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۰۱۶
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - الفت گفت: قوه قضائیه در رابطه با بحث پسا تحریم، در حال پیش بینی جرائمی است که احتمال دارد پس از رفع شدن تحریم‌ها رخ دهد و نظرات خود را در این خصوص به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کنیم.
نتایج بررسی‌ها در خصوص پیش بینی فساد در دوران پساتحریم به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود«محمد باقر الفت» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی با اشاره به ضرورت پیشگیری از فساد در دوران پسا تحریم، اظهار کرد: یکی از اقدامات در حوزه پیشگیری، پیش بینی کردن فضاها و اتفاقات ناهنجار است به همین منظور پیش بینی هنری بالاتر از پیشگیری است و با پیش بینی صحیح مقدمات وقوع جرم در زمان پیشگیری اصلاح می‌شود.

وی افزود: پیش بینی در مورد وقوع جرائم بسیار مهم و تاثیر گذار است به همین منظور کشورهای توسعه یافته خود را در مرحله پیش بینی دانسته و پیشگیری را مرحله ای خطیر و مهم می‌دانند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه پیشگیری را امری بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و اظهار داشت: در قوه قضائیه در رابطه با بحث پسا تحریم، در حال پیش بینی جرائمی هستیم که احتمال دارد پس از رفع شدن تحریم‌ها رخ دهد.

الفت به همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها اشاره کرد و افزود: پس از این پیش بینی‌ها، نظرات خود را به دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌کنیم تا نقاطی که از آن محل ها ممکن است آسیب مورد توجه کشور قرار گیرد، پیش بینی و اعلام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در پاسخ به شائبه ورود قوه قضائیه به فسادهای پسا تحریم، گفت:در حال حاضر ما جرائم احتمالی را پیش بینی می کنیم و رصد ناظر به اعمال است و متوجه فعلی است که هنوز اتفاق نیفتاده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *