دشمن به دنبال نفوذ و تزریق فرهنگ خود در جامعه اسلامی است

16:58 - 02 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۸۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان- فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: ضعیف کردن روحیه و تفکر ایثار و فداکاری برگرفته از فرهنگ عاشوری حسینی و تزریق فرهنگ غربی در جامعه اسلامی از برنامه‌های دشمن است.
به گزارش ، سردار مرتضی صفاری صبح امروز در هفتمین یادواره شهدای فاریاب دشتستان با تسلیت عاشورای حسینی اظهار داشت: وجود فرهنگ عاشورا در بین ملت‌‎ها، نه تنها این ملت‌ها توانمند و حماسه‌آفرین می‌شوند بلکه از بسیاری از ترفندهای دشمنان مصون می‎ماند.

وی با بیان اینکه تضعیف روحیه و تفکر ظلم‌ستیزی از برنامه‌های دشمنان است خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی با تفکر عاشورایی و ظلم‌ستیزی در هشت سال دفاع مقدس درس مهمی به دشمنان دادند و این که تضعیف کردن این روحیه از برنامه‌های دشمنان است.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ و تزریق فرهنگ خود به جامعه اسلامی است تصریح کرد: ضعیف کردن روحیه و تفکر ایثار و فداکاری برگرفته از فرهنگ عاشوری حسینی و تزریق فرهنگ غربی در جامعه اسلامی از برنامه‌های دشمن است.

صفاری با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با دشمن ثابت قدم بودند گفت: تلاش دشمن اینک برای تغییر فرهنگ مبارزه با ظلم و ضعیف کردن فرهنگ و روحیه از جان گذشتگی  است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با حماسه و ایثار به جایگاه مهمی نزد ایزد منان رسیدند.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه ایران اسلامی دارای عزت و توانمندی بالایی در جهان است افزود: دشمنان برای تسلط بر دنیا می‌خواهند ایران را در کنترل خود قرار دهند که اکنون راه‌های گوناگون تجربه می‌کنند.

در این مراسم به یاد سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، شهدای دشت کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس مراسم عزاداری برگزاری شد.

در این مراسم از خانواده شهدای فاریاب دشتستان نیز تجلیل شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *