بهره برداری از بازداشتگاه نطنز در آینده‌ای نزدیک

21:30 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۳۱۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - امیری گفت: بازداشتگاه ۷۵ نفره نطنز در مدت کمتر از یک سال احداث و با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت؛آماده بهره برداری قرار گرفته است.
بهره برداری از بازداشتگاه نطنز در آینده‌ای نزدیکبه گزارش به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان اصفهان،در راستای ایجاد خدمات رفاهی و مطلوب به خانواده های مددجویان شهرستان نطنز بازداشتگاه ۷۵ نفره این شهرستان در مدت کمتر از یک سال احداث و با بیش از ۹۷ درصد پیشرفت ؛آماده بهره برداری قرار گرفته است.

امیری مدیر کل زندانهای استان اصفهان قبل از بازدید از پروژه با حضور در دادگستری این شهرستان با شیخ مقدم رئیس دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

وی با قدردانی از پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در جانمایی و احداث این بازداشتگاه گفت: با تلاش ها و پیگیری های ریاست دادگستری و تعامل و ارتباط صورت گرفته با این اداره در کمتر از یکسال این پروژه احداث و در آینده ای نزدیک قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیر کل زندانهای استان هدف از ایجاد این بازداشتگاه را نگهداری زندانیان موقت و جدیدالورد چندروزه بیان کرد و اظهارداشت: با تجهیز و بهره برداری از این پروژه خدمات رفاهی و مطلوب تری برای خانواده های مددجویان نطنزی که به شهرستان کاشان رفت و آمد دارند صورت خواهد گرفت و برخی از مشکلات تردد و امنیت آنها برطرف خواهد شد.

امیری هدف سازمان زندانها و مسئولین مجموعه ها را نگهداری زندانیان و ارائه خدمات اصلاحی و تربیتی برشمرد و اظهارامیدواری کرد با تعامل و ارتباط هرچه بیشتر مسئولین و دستگاههای اجرایی و قضایی این خدمات و فعالیت ها توسعه خواهد یافت.

شیخ مقدم رئیس دادگستری شهرستان نطنز با قدردانی از پیگیری های مدیر کل زندانهای استان در احداث این بازداشتگاه گفت: ایجاد این بازداشتگاه کمک بزرگی به امنیت روانی و اجتماعی خانواده های مددجویان خواهد داشت و در امر رسیدگی به پرونده های زندانیان جدیدالورود تسهیل خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان نطنز همچنین وجود این بازداشتگاه را در شهرستان موجب حذف تردد و رفت آمد خانواده های مددجویان در مسیر جاده کاشان –نطنز ذکر کرد و اظهارامیدواری کرد با تجهیز این مرکز در آینده ای نزدیک بهره برداری و اسکان مددجویان در آن صورت گیرد.

در پایان با حضور سرپرست جدید زندان کاشان ،رئیس اداره حفاظت اطلاعات اداره کل و مدیر زندان مرکزی از بازداشتگاه این شهرستان که در دو طبقه و با نقشه ای مناسب و زیبا طراحی و احداث گردیده بازدید شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *