از شایعه تا واقعیت؛ حضور جک استراو در دانشگاه یزد!

23:40 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۲۴۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-در حالی که برخی سایت‌ها امروز از حضور جک استراو، وزیر سابق امور خارجه انگلیس در دانشگاه یزد خبر می‌دهند، روابط عمومی دانشگاه یزد این موضوع را تکذیب کرد.
به گزارش جک استراو بر اساس اسناد و عکس‌های موجود در سایت‌های مختلف خبری در استان یزد، به این استان سفر کرده و تصاویری از وی در یکی از هتل ‌باغ‌های سنتی یزد منتشر شده است.

به دنبال این خبر، برخی سایت‌های محلی یزد نیز اعلام کردند، برای جک استراو، امشب در دانشگاه یزد جلسه‌ای محرمانه برگزار می‌شود وی این دیپلمات انگلیسی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

با انتشار این خبر، روابط عمومی دانشگاه یزد با ارسال پیامک و درج تکذیب این خبر در سایت دانشگاه یزد، حضور جک استراو در دانشگاه یزد را تکذیب کرد.

مطلب منتشر شده در سایت دانشگاه یزد به این شرح است: «در پی دروغ‌پراکنی یکی از سایت‌های غیرقانونی مبنی بر دعوت دانشگاه یزد از یک دیپلمات خارجی، روابط عمومی این دانشگاه، ضمن تکذیب شدید این خبر، کلیه دست‌اندرکاران رسانه را به رعایت تقوا فرا خواند».

جک استراو یک سیاست‌مدار انگلیسی است که در طی سال‌های 2001 تا 2006، سمت وزارت امور خارجه بریتانیا را برعهده داشت. وی همچنین ریاست هیئت اروپایی که در جریان نشست مشترک وزرای خارجه اروپایی و هیئت ایرانی در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد را بر عهده داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *