ثبت‌نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تمدید شد/ ثبت‌نام ویژه اساتید از 6 آبان

2:40 - 30 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۱۷۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید ثبت‌نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ، حسین جوادی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم بویژه دانشجویان و دانشگاهیان، گفت: باتوجه به درخواست دانشجویان عزیز و همچنین رابطین ستاد ازدواج استان و استقبال خوبی که از این مراسمات صورت گرفته ثبت‌نام نوزدهمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی تا 30 آبان ماه 94 تمدید شد.

وی درباره میزان ثبت‌نام دانشجویان تا کنون برای شرکت در مراسم امسال ازدواج دانشجویی، افزود: تاکنون استان تهران بیشترین ثبت‌نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور داراست و پس از این استان اصفهان و خراسان رضوی دارای بیشترین ثبت‌نام کننده در نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

جوادی ادامه داد: در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود 62 درصد ثبت‌نام کننده‌ها دانشجویان مقطع کارشناسی، 24 درصد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ، 7درصد دانشجویان مقطع دکتری و مابقی هم در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.

مسئول مرکز فرهنگی اردویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در مورد برنامه‌های ویژه اساتید در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی گفت: امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به درخواست اساتید محترم و مشارکت آنها در برنامه همسفر تا بهشت، اساتیدی که تاریخ عقد آنها از 1 مهر 93 الی 30 مهر 94 باشد می‌توانند در سایت www.ezdevaj.nahad.ir از تاریخ 8 ابان 94 به ثبت‌نام کنند. در سال گذشته حدود 1100 زوج از اساتید ثبت نام کردند.

جوادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دوره‌های آموزش مجازی و حضوری برای دانشجویان پیش بینی شده که زوج‌های دانشجو می‌توانند به سایت www.un.nahad.ir مراجعه کرده و در حال برنامه ریزی هستیم که از 20 بهمن 94 کاروان‌های همسفر تا بهشت را با مشارکت دانشگاه‌ها و استانها در قالب 34 کاروان به مشهد اعزام کنیم و برنامه‌های فرهنگی، زیارتی، تفریحی و آموزشی هم برای آنها در نظر گرفته‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *