رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توئیت مدیر تلگرام در مورد وزارت ارتباطات ایران شاید فتوشاپ باشد

9:53 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۰۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان - مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان اینکه وزارت ارتباطات هیچ اختلالی در تلگرام ایجاد نکرده است، گفت: اگر توئیت مدیر تلگرام در مورد وزارت ارتباطات ایران صحت داشته باشد رسما آن را بررسی می کنیم.
وزارت ارتباطات نقشی در اختلال تلگرام ندارد/ توییت مدیر تلگرام شاید فتوشاپ باشدمحمدرضا فرنقی زاد در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، اظهار کرد: وزارت ارتباطات هیچ کاری انجام نداده است و هیچ نقشی در اختلال تلگرام نداریم.

وی ادامه داد: وقتی این نرم افزار خارجی مشکل پیدا می کند می گویند تقصیر وزارت ارتباطات است در صورتی اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

تلگرام در همه جا مشکل دارد اما فیلتر نیست
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با بیان اینکه اختلال در شبکه تلگرام از در همه جا مشکل دارد، اضافه کرد: از دیشب ساعت 12 تا صبح به من زنگ می زنند علت را جویا می شوند در صورتی که این نرم افزار خارجی است به وزارت ارتباطات ربطی ندارد.

توئیت شاید فتوشاپ باشد
وی در خصوص توئیت مدیر تلگرام مبنی بر اینکه اعلام کرده وزارت ارتباطات ایران تلگرام را فیلتر کرده است، اضافه کرد: این توئیت شاید فتوشاپ باشد ولی اگر ثابت شود مدیر تلگرام چنین حرفی زده رسما بررسی می کنیم.

فرنقی زاد در ادامه اضافه کرد: تلگرام بلاک و فیلتر نیست هر نیم ساعت یکبار بنده از این نرم افزار استفاده می کنم و هیچ مشکلی هم ندارم.

وی با اشاره به شایعات فضای مجازی در مورد فیلتر شدن تلگرام، اضافه کرد: هر چند ماه یکبار می گویند تلگرام مختل و فیلتر شد و سریع آن را به وزارت ارتباطات می چسبانند بنده به عنوان مدیر روابط عمومی این وزارت خانه اعلام می کنم هیچ کاری این وزارت خانه در مورد تلگرام انجام نداده و هیچ مسئولی متوجه این وزارت خانه نیست.

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: اگر وارت ارتباطات تلگرام را فیلتر کند کلا از دسترسی خارج می شود اما اکنون چنین موضوعی وجود ندارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *