امیدوارم با ایفای نقش «حر» سهمی از عشق به امام حسین(ع) را داشته باشم

9:48 - 29 مهر 1394
کد خبر: ۹۰۰۰۲
خبرگزاری میزان - بازیگر سینما گفت: در ایفای نقش "حر" به واقع امام حسین(ع) خود به من کمک کرد، به من نظر داشت و با کمک های آن حضرت توانستم این نقش را ایفا کنم، امیدوارم سهمی از عشق به امام حسین را داشته باشم.
 فرهاد قائمیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با در خصوص فیلم سینمایی "رستاخیز" گفت: در رابطه با نقش آفرینی من در این فیلم و میزان باور پذیری آن باید مردم نظر بدهند اما باید بگویم که ما تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق بیوفتد.
 
وی افزود: نه تنها من بلکه تمام بازیگران و  عوامل در پی ارائه یک اثر خوب بودند و در شرایط سخت آب و هوایی فقط به عشق امام حسین کارها را از پیش می بردند.



 
این بازیگر عنوان کرد: جا دارد همین جا از"درویش" ، "علی قلی زاده" ،" قائم مقامی" تشکر کنم و تشکر ویژه ای هم از "محسن موسوی" به عنوان طراح گریم که پشتوانه ما بود و هر صبح هنگام ورود و انجام کار، انرژی زیادی به ما می داد ، داشته باشم.
 
قائمیان تصریح کرد : همه ی عوامل گروه عاشقانه در این فیلم کار کردند و امیدوارم سهمی از عشق به امام حسین را داشته باشیم.


 
بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» ادامه داد: با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم باید بگویم که هر گاه که نام امام حسین می آید مردم ما با دل و جان هر کاری که لازم باشد انجام می دهند. مردم ما به عشق امام حسین و ائمه اطهار زندگی می کنند.




 
این بازیگر تصریح کرد: امیدوارم از این نوع فیلم ها از این به بعد هم ساخته شود و جای خود را باز کند.
 
قائمیان خاطر نشان کرد: در ایفای نقش «حر» به واقع امام حسین(ع) خود به من کمک کرد، به من نظر داشت و با کمک های آن حضرت توانستم این نقش را ایفا کنم.
 
 
 انتهای پیام/


فیروزه
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
امیدوارم خود آقا همیشه پشت و پناهت باشه هنرمند واقعی و دوست داشتنی دست خداوند همیشه به همراهتان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *