تنها راه تحقق عدالت عمل دقیق به قانون است

12:15 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۶۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: تنها راه تحقق عدالت عمل دقیق به قانون است که می‌بایست تمامی قوانین اعم از اسناد بالادستی تا قوانین و مقررات جزئی را بدون استثناء رعایت کرد.
تنها راه تحقق عدالت عمل دقیق به قانون استبه گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور با حضور در بازرسی کل خراسان رضوی مطالبی را در ارتباط با سازمان و نحوه اعمال نظارت و بازرسی مطرح کرد.
 
وی تنها راه تحقق عدالت را عمل دقیق به قانون دانست که می‌بایست تمامی قوانین اعم از اسناد بالادستی تا قوانین و مقررات جزئی را بدون استثناء رعایت نمود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنانش خودکنترلی را بهترین و کارآمدترین نوع نظارت قلمداد کرد و در عین حال بر لزوم برخورد قاطع و جدی با تخلفات و آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از عرصه‌های مستعد بروز فساد تأکید نمود.

 وی افزود: حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز مانند مرزهای جغرافیایی نیازمند حفاظت و مرزبانی هستند.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به اینکه فسادهایی که طی20 سال اخیر با آن مواجه بوده‌ایم دارای منشاء و روش مشابه‌ای بوده‌اند و فقط افراد و مبالغ آنها متفاوت بوده است؛ بر لزوم شناسایی و مسدود نمودن آن مجاری و فرآیندهایی که منجر به بروز فساد می‌شوند تأکید کرد.

گفتنی است در پایان با اهدای تقدیرنامه‌ توسط دادستان کل کشور از زحمات و تلاشهای سه تن از کارکنان بازرسی‌کل خراسان رضوی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *