موافقت تاماش آیان با حضور سهراب در المپیک

8:24 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۵۵۸
خبرگزاری میزان - رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان اعلام کرد: موفق شدیم حضور سهراب مرادی را در بازی‌های المپیک 2016 ریو قطعی کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان که برای حل مشکل سهراب مرادی ملی‌پوش شایسته دسته 94 کیلوگرم تیم ملی (عازم بوداپست مجارستان (مقر فدراسیون جهانی وزنه برداری) شده بود، در جلسه‌ای ویژه با حضور تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی درخصوص راه حل‌های بازگشت این وزنه‌بردار به میادین بین المللی به گفت و گو پرداخت.
 
در اساس علی مرادی در پایان این جلسه اعلام کرد: گفت و گو و رایزنی با تاماش آیان پیامدهای پر باری برای ما داشت که از مهم‌ترین آن می‌توان به حل شدن مشکل بوجود آمده برای سهراب مرادی اشاره کرد.

مرادی افزود: بخش اول جلسه‌ای که با تاماش آیان داشتم بسیار رضایت بخش بود و می‌توانم بگویم که فعلا موفق شدم حضور سهراب مرادی را در بازی های المپیک 2016 ریو قطعی کنم.آیان پذیرفت که سهراب مرادی پس از گذراندن پروسه ای ویژه که متعاقبا بعد از اتمام این نشست و بازگشتم به ایران به صورت مفصل درمورد آن توضیح خواهم داد، بدون مشکل خاصی بتواند در بازی های المپیک 2016 ریو با دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران روی تخته برود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *