پرهیز از خرافه پردازی و بدعت گذاری در مجالس عزاداری امام حسین (ع)

2:30 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۵۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - بی شک خرافه پردازی، بدعت‌ها و بدحجابی ها در مجالس عزادری قداست عزاداری برای امام حسین علیه السلام را خدشه دار می کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کارگروه وضعی – امنیتی- انتظامی شورای مدیریت استانی پیشگیری از وقوع جرم استان در خصوص پیشگیری و کاهش جرائم اولویت دار استان با حضور فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، فرمانده پلیس پیشگیری استان و جمعی از مدیران و مسئولان متولی استانی و شهرستانی در ساختمان مرکزی دادگستری کل استان اردبیل برگزار شد.

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، در این جلسه ضمن انتقاد از عملکرد دستگاههای فرهنگی و اجتماعی در عدم فرهنگ سازی صحیح و مناسب و عدم آگاه سازی مطلوب به مردم، حفظ حرمت عزاداری ها را واجب و ضروری دانست و گفت: بی شک خرافه پردازی، بدعتها و بدحجابی ها در مجالس عزادری قداست عزاداری برای امام حسین علیه السلام را خدشه دار می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اضافه کرد: در کنار برخوردهای قهری، انتظامی و قضایی با جرائم باید نهادهای اجتماعی و فرهنگی، وظایف قانونی عمل کند.

در این جلسه سایر اعضای جلسه نیز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص پیشگیری از وقوع جرم به ویژه جرائم اولویت دار ارائه نمودند.

سپس راهکارهای پیشگیری از جرایم اولویت دار به ویژه سرقت و خشونت بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *