دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران

14:28 - 27 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۳۹۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همزمان با دهه اول ماه محرم، اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با دوتن از ایثارگران دیدار کرد.
دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران، مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته و همزمان با دهه اول ماه محرم، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با دوتن از ایثارگران دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت حلول ماه محرم اظهار کرد : با گذشت بیش از چهارده قرن از واقعه عظیم عاشورا ، به جهت وجود عنصر بی بدیل شهادت و شهامت امام حسین (ع) و یاران باوفای او ، این واقعه قرنهاست که زندگی ما را به صورت همه جانبه تحت الشعاع قرار داده است .

اسماعلی ادامه داد: آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت رابطه تنگاتنگی با حماسه حسینی دارد و رزمندگان اسلام با تاسی از اباعبدا... الحسین (ع) در برابر زورگویان عالم سر خم نکرده و تا مرز شهادت در مسیر حق پیش رفتند .

وی افزود: نتیجه این رشادتها همانا اثبات حقانیت ملت مظلوم ایران اسلامی در جهان بود. وظیفه ما این است که با گوش دل پیام سرخ شهیدانمان را شنیده و در جهت تحقق اهداف مقدس آنها گام برداریم که بطور قطع تلاش برای اجرای عدالت ، احقاق حقوق عامه و همچنین ایجاد امنیت در جامعه می تواند از مصادیق بارز این امر مهم به شمار آید. 

این گزارش در خاتمه حاکی است : مشخصات ایثارگران عزیز هشت سال دفاع مقدس به شرح ذیل است:

1.آقای نادر کمانی –  فرزند شهید – حسابدار دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 16 تهران 

2.آقای احسان گدازچی –فرزند شهید- منشی شعبه اول دادگاه حقوقی دادگستری شهرستان ری

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *