واکنش دادستان به خبر استفاده از گوشت سگ در کارخانه‌ تولید سوسیس مشهد

11:05 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۸۱۷
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان – دادستان عمومی و انقلاب مشهد نسبت به خبر استفاده از گوشت سگ در یک کارخانه‌ تولید سوسیس در این شهر واکنش نشان داد.
واکنش دادستان به خبر استفاده از گوشت سگ در کارخانه‌ تولید سوسیس مشهدغلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مشهد در گفت‌وگو با در واکنش به خبر استفاده از گوشت سگ در یک کارخانه‌ تولید سوسیس در مشهد که طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: در این خصوص هیچ گزارشی به دادستانی ارجاع نشده است.

وی افزود: چندی پیش نیز شایعه توزیع گوشت الاغ در رستوران‌های مشهد در فضای مجازی منتشر شد ولی در پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادستانی این موضوع محرز نشد و پرونده‌ای در این خصوص در دادگستری مشهد تشکیل نشده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه بر اساس قانون با منتشرکنندگان اخبار کذب در فضای مجازی برخورد می‌شود، تصریح کرد: این شایعات هرساله با نزدیک شدن به ایام محرم و حضور پرشور زوار در شهر مشهد بیشتر می‌شود و انتشاردهندگان این اخبار هدفی جز ایجاد نگرانی در میان زائرین ندارند که به طور قطع قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

گفتنی است؛ اخیراً خبری مبنی بر استفاده از گوشت سگ در یک کارخانه‌ تولید سوسیس در مشهد از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟ +عکس





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *