خلبان جنگنده روسی ضد داعش که مدل برزیلی از آب درآمد +عكس

9:21 - 25 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۳۲۵
خبرگزاری میزان - شبکه خبری "العربیه" با انتشار این خبر اشاره کرده که این سایت در گافی بزرگ عکسی را از یک مدل معروف برزیلی به تام "آنا هیکمن" منتشر کرده است و او را به اشتباه خلبان جنگنده روسی معرفی کرده است.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از خرداد؛ تارنمایی که وابسته به یهودیان است در تاریخ دهم اکتبر عکسی را منتشر کرد که از جزئیات داستانی درباره کاپیتان "بالسیلاوا" خبر می داد یک خلبان جنگنده زن روسی که حملات هوایی علیه داعش را انجام داده بود. داستان این گزارش مبتنی بر آن بود که خلبان زن روسی مواضع داعش را بدان خاطر بمباران کرده که از دید داعشی ها اگر آنان توسط یک زن کشته شوند به بهشت نخواهند رفت.

به گزارش خرداد، شبکه خبری "العربیه" با انتشار این خبر اشاره کرده که این سایت در گافی بزرگ عکسی را از یک مدل معروف برزیلی به تام "آنا هیکمن" منتشر کرده است و او را به اشتباه خلبان جنگنده روسی معرفی کرده است.

این شبکه خبری اشاره کرده که خانم هیکمن 33 ساله است و در سانتاکروز در جنوب برزیل متولد شده است. او در یک شوی معروف تلویزیونی در برزیل به نام "این روزها" مجری گری می کند. این شبکه خبری اشاره می کند که عکسی که از این مدل برزیلی به جای خلبان روسی منتشر شده مربوط به سال 2005 میلادی است که آن مدل را در آکادمی نیروی هوایی برزیل نشان می دهد.

خانم هیکمن اصالتا آلمانی تبار است. او فرزندی به نام "الکساندر" دارد. نام او به عنوان مدلی در کتاب گینس ثبت شده که بلندترین پا را دارد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *