تساوی پرسپولیس مقابل صبا با دو اخراجی/ طارمی در آغوش هانی نوروزی

20:35 - 24 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۲۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان – سرخ‌پوشان پایتخت در هفته هشتم لیگ برتر و در حالی که لباس یک‌دست مشکی بر تن داشتند میزبان شاگردان علی دایی بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ برتر و در دیداری که کاملا تحت تأثیر درگذشت هادی نوروزی قرار داشت به مصاف تیم صبای قم رفت.

این بازی از ساعت 18:24 و البته با 6 دقیقه تأخیر و یک دقیقه سکوت در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

دقیقه یک: اولین حرکت بازی از سوی رضا خالقی‌فر انجام شد که پاس رو به بیرون این بازیکن قبل از رسیدن به مهاجمان پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 2: هاشم بیک‌زاده در همان ابتدای بازی و در تقابل با رضا خالقی‌فر دچار مصدومیت شد و جای خود را به سامان آقازمانی داد.

دقیقه 3: ارسال مشکی‌پوشان پرسپولیس به درون محوطه جریمه با ضربه سر محسن بنگر همراه شد که توپ این مدافع به بیرون رفت.

دقیقه 19: رامین رضاییان، توپ را به داخل محوطه فرستاد که باز هم بنگر قصد داشت ضربه را بزند که مدافعان صبا اجازه چنین کاری را به وی ندادند.

دقیقه 20: جلال‌الدین علی‌محمدی ضربه ایستگاهی از سمت چپ را روی دروازه فرستاد که محمد قاضی پیش از این که بنگر ضربه سر را بزند، به زیبایی توپ را قطع کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 24: هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی در این دقیقه و با توجه به شماره پیراهن هادی نوروزی، نام وی را روی سکوها شکل دادند و به تشویق کاپیتان فقید پرسپولیس پرداختند.

دقیقه 26: پاس پشت مدافعان برای مهدی طارمی، این مهاجم را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد که گلر صبا پس از دفع توپ، با طارمی برخورد کرد. اتفاقی که داور مسابقه برخلاف پرسپولیسی‌ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 32: سانتر خوب خالقی‌فر روی سر طارمی فرود آمد اما ضربه این بازیکن از روی نقطه پنالتی با اختلافی کم و در حالی که حامد لک، نظاره‌گر توپ بود به بیرون رفت.

دقیقه 46: اولین موقعیت پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم روی همکاری علیپور و طارمی به دست آمد. البته شوت مهاجم شماره 9 پرسپولیس در بین راه به مدافعان صبا برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 59: چند ضربه ناقص از بازیکنان پرسپولیس در نهایت با ضربه آکروباتیک علیپور همراه شد که توپ به بیرون رفت.

دقیقه 60: محمد اوسانی در ضدحمله صاحب فرصت شد که ضربه آرامش را سوشا مکانی به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 61: بار دیگر در ضدحمله صبایی ها صاحب فرصت شدند که در محوطه جریمه پاس اوسانی را پیش از این که توپ به دهنوی برسد نورمحمدی به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: شوت محکم و از راه دور رضا خالقی‌فر به تیرک عمودی دروازه حامد لک برخورد کرد.

دقیقه 71: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه صبا را طارمی روانه دروازه کرد که لک، توپ را از زیر طاق بیرون کشید.

دقیقه 73: ضربه فنی و کات‌دار طارمی به سمت گوشه بالایی دروازه در حال حرکت بود که لک باز هم با واکنشی زیبا مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه 79: کریم اسلامی در موقعیت تک به تک با سوشا مکانی، توپ را با اختلاف به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 81: توپ در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه مقابل پای رامین رضاییان قرار گرفت. شوت محکم پای چپ وی با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 84: ارسال بازیکنان پرسپولیس با ضربه پشت سر مهدی طارمی همراه شد که گل مساوی پرسپولیس را در پی داشت. وی شادی گل خود را به سبک هادی نوروزی انجام داد و به سمت هانی نوروزی رفت و فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس را در آغوش گرفت.

سامان آقازمانی، فرشید باقری و قاسم دهنوی از تیم صبا اخطاری‌های این بازی بودند.

در آخرین دقایق بازی قاسم دهنوی و علیرضا نورمحمدی به علت درگیری لفظی با یکدیگر با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *