رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم

5:00 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۶۱۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان - نرم‌افزار Word يک ويرايشگر متن قدرتمند است که توسط شرکت مايکروسافت توليد شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به اين ترتيب شما يک فايل پشتيبان از فايل اصلي خود ايجاد نموديد. توجه کنيد که نام اين فايل در ميله ی عنوان نمايش داده شده است و هم اکنون اين فايل باز است.


آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم
در هنگام استفاده از برنامة Word ممکن است به مشکلاتي برخورد کنيد که براي حل آن نياز به کمک داريد. براي اين منظور بهترين راه استفاده از کمک يا Help برنامة Word است. براي دسترسي به کمک برنامة Word کافي است که روي دکمه مربوط به آن در سمت راست Ribbon کليک کنيد. روي دکمه Microsoft Office Word Help کليک کنيد.


آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم
اکنون پنجره Word Help باز شده است و شما مي‌توانيد عناوين مهمترين مطالب موجود در برنامه کمک Word را در اين پنجره مشاهده کنيد. با کليک بر روي هر يک از اين عناوين، مطالب مربوط به آن نمايش داده مي‌شود.‌
اگر مطلب مورد نظر شما در ليست مطالب پنجره کمک وجود ندارد، مي‌توانيد عنوان موضوع مورد نظر خود و يا حتي چند کلمة مرتبط با آن را در جعبه متن بالاي پنجرة کمک تايپ کرده و سپس روي دکمه Search کليک کنيد تا برنامة کمک تمامي مطالب مربوط به آن موضوع را براي شما پيدا کند. در صورتي که به شبکه اينترنت متصل باشيد برنامه کمک Word از سايت مايکروسافت نيز کمک خواهد گرفت. به‌عنوان مثال مي‌خواهيم در مورد تغيير نوع قلم در سند اطلاعاتي به دست بياوريم. در داخل جعبه متن مشخص شده کليک کنيد.

آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم

عبارت change font را تايپ کنيد.
روي دکمه Search کليک کنيد.


آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم

برنامه کمک مطالب زيادي دربارة موضوع تغيير قلم را پيدا کرده و عناوين آنها را براي شما ليست کرده است و شما مي‌توانيد با کليک بر روي هر يک از آنها به مطالب آن عنوان دسترسي پيدا کنيد. البته در اينجا ما از اين کار صرف‌نظر کرده و از پنجرة کمک خارج مي‌شويم. روي دکمه Close پنجرة Word Help کليک کنيد.


آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم

در پايان مطالب اين فصل نحوة خارج شدن از برنامة Word را به شما نشان دهيم. براي آنکه از برنامه Word خارج شويد، کافي است که روي دکمه Close واقع در سمت راست ميله عنوان کليک کرده و يا از منوي Office، روي دکمه Exit Word کليک کنيد. روي دکمه File کليک کنيد.
در منوي باز شده، روي دکمه Exit کليک کنيد.


آموزش ورد 2010/مقدماتی/ بخش هشتم
/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *