رهن آپارتمان در تهران با 30میلیون/ قیمت خانه دانشجویی + جدول

8:51 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۰۱۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان – با وجود پایان یافت فصل جابجایی ها، بازار اجاره مسکن به واسطه آغاز سال تحصیلی جدید همچنان داغ است.
رهن آپارتمان در تهران با 30میلیون/ قیمت خانه دانشجویی + جدول
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، با آغاز فصل مدارس، مراجعه خانواده های دارای دانشجو به دفاتر مشاور املاک برای رهن و اجاره مسکن همچنان داغ است، ضمن اینکه، این دوران فرصت خوبی برای زوج های جوانی است که فرزند مدرسه ای ندارند.

از طرفی هم در این ایام، بازار اجاره دیگر تب و تاب روزهای تابستان را ندارد و ممکن است این زوج ها بتوانند خانه های با قیمت مناسب تر پیدا کنند.

کد رهگیری فراموش نشود
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: هموطنان مردم درهنگام خرید، فروش، رهن و اجاره حتما کد رهگیری بگیرند تا از هر گونه تخلف جلوگیری شود.

حسام عقبایی اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل خرید و فروش مسکن به سر می بریم مردم برای معاملات مسکن در مشاوران املاک سراسر کشور حتما به پروانه کسب توجه کنند و تصویر فرد مشاوره دهنده را با تصویر پروانه کسب مطابقت دهند.

وی ادامه داد: مشاورا ن املاک نیز باید از هر گونه قرارداد بدون کد رهگیری جلوگیری کنند و در صورت تخلف ، واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

عقبایی ، کد رهگیری را تضمین قرارداد ها دانست و افزود: اگر افراد در دریافت کد رهگیری سهل انگاری کنند یک ملک ممکن است به افراد زیادی فروخته شود.

وی درباره بازار خرید مسکن با توجه به شرایط اقتصادی و رفع تحریم ها گفت: معاملات مسکن در سال جاری خیز خروج از رکود را برداشته است و با توجه به تحریم ها و رونق اقتصادی بازار مسکن نیز تا پایان سال رشد خوبی پیدا می کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور افزود: با توجه به تثبیت قیمت ها فرصت خوبی برای خرید و فروش مسکن فراهم است و مردم دغدغه جهش قیمتی برای خریدو فروش مسکن نداشته باشند.

عقبایی اظهار داشت: وضع اجاره بهای مسکن هم تا پایان شهریور ثابت بود و هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نگرفت.

عقبایی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان در تیرماه بود معاملات خرید و فروش مسکن در کشور،استان تهران و شهر تهران کاهش یافت و در تهران 10 هزار و 535 فقره قرارداد خرید و فروش و 16 هزار و27 فقره قرارداد اجاره؛ در استان تهران 16 هزار و 323 قرارداد خرید و فروش و20 هزارو 795 قرارداد اجاره و همچنین در کشور 65 هزار و 881 فقره خرید وفروش و 57 هزارو 958 قرارداد اجاره در کشور صورت گرفت.

در جدول زیر آپارتمان های مسکونی در پایتخت آمده که مبلغ ودیعه آن 30میلیون تومان است:

رهن آپارتمان در تهران با 30میلیون تومان +جدول


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *