یک رسانه "افغانستان": موشک جدید ایران قادر است اهدافی را در اسراییل هدف قرار دهد

18:02 - 20 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۸۷۲
خبرگزاری میزان - پربیننده ترین شبکه خبری افغانستان، با پخش گزارشی از آزمایش موشک دوربرد "عماد" گفت: موشک جدید ایران می تواند اهدافی را در اسراییل هدف قرار دهد.
یک رسانه گزارش گروه فضای مجازی به نقل از شبکه تلویزیونی "طلوع نیوز" افغانستان روز دوشنبه گفت: ایران می گوید موشک دوربرد زمین به زمین عماد، بسیار دقیق است و 2000 کیلومتر برد دارد.
این شبکه تلویزیونی افزود که آزمایش موشک دوربرد ایران همزمان با بررسی طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» یا طرح توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
طلوع نیوز در ادامه گفت: کلیات این طرح با 139 رای موافق، 100 رای مخالف و 12 رای ممتنع، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و قرار است جزییات آن در جلسه روز سه شنبه این مجلس بررسی شود.
موشک دوربرد عماد با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس(ع) روز یکشنبه گذشته با موفقیت آزمایش شد. این نخستین آزمایش موشکی ایران پس از توافق با ١+٥ موسوم به برجام است.
شبکه های تلویزیونی "طلوع نیوز" و "طلوع" از شبکه های پربیننده افغانستان هستند.
/انتهای پیام/


: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *