از شدت بیکاری بینی ام را عمل زیبایی کردم + عکس

8:45 - 18 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۷۴۳
خبرگزاری میزان - هما خاکپاش گفت: انقدر در خانه بیکار و بی حوصله شده ام که از شدت بیکاری روز گذشته رفتم و بینی خود را عمل زیبایی کردم.
به گزارش به نقل از جام نیوز، هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون  گفت: مدتی است که بیکار شده ام و در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور ندارم البته این را هم باید بگویم که الان دیگر کارهای سینمایی و تلوزیونی باند بازی شده و هرکسی که به ساخت فیلمی می پردازد گروه خود را بر سر کار می آورد.

وی افزود: من به عنوان یکی از قدیمی های سینما و تلویزیون جدای از اینکه هیچ بیمه و حقوق بازنشستگی ندارم باید در خانه بیکار بنشینم آن وقت تهیه کنندگان سینما و تلویزیون با اخذ پول از افراد عشق سینما آن ها را به کارهایشان راه بدهند.

وی ادامه داد: حداقل وزارت ارشاد باید برای ما حقوق بازنشستگی و بیمه در نظر بگیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و قدیمی های سینما همچنان اندر خم یک کوچه هستند.

از شدت بیکاری بینی ام را عمل زیبایی کردم + عکس

هما خاکپاش : از شدت بیکاری بینی ام را عمل زیبایی کردم

وی تصریح کرد: سال گذشته با صدا و سیمای قزوین قرارداد بازی در یک سریال را بستم که هنوز موفق به دریافت دستمزد خود نشده ام این در حالی است که من به این پول احتیاج دارم زیرا خانه من استیجاری است و باید کرایه صاحب خانه را بدهم حالا شما حساب کنید که من دو فرزند دانشجو هم دارم که باید خرج آن ها را بدهم.

این بازیگر سینما عنوان کرد: آنقدر در خانه بیکار و بی حوصله شده ام که از شدت بیکاری روز گذشته رفتم و بینی خود را عمل زیبایی کردم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت ارشاد باید فکری به حال بیکاری ،حقوق بازنشستگی و بیمه بازیگران قدیمی کند چون با این وضع به واقع نمی توان زندگی کرد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



محسن
|
-
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
پس خدا رو شکر هنوز وضع مالیتون خوبه در عین بیکاری هزینه جراحی رو دارید ما شاغلیم ولی عینک نمیتونیم عوض کنیم
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
از کجا می دونی داداش شاید مجبور شده وام بگیره.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *