قرارداد وینکوف تمدید شود، مشکلی با او ندارم

8:03 - 18 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
خبرگزاری میزان - مربی تیم ملی بوکس اعلام کرد در صورت تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی به همکاری با او ادامه خواهم داد.
علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی درباره تعطیلی اردوی تیم ملی بوکس عنوان کرد: با توجه به لغو اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی، اردوی تیم ملی بوکس هم تعطیل شد و همه مدعیان در رقابت های قهرمانی کشور به میدان می روند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور 14 آبان در ارومیه برگزار می شود و بلافاصله پس از آن نفرات برتر به اردوی تیم ملی برای حضور در پیکارهای انتخابی المپیک دعوت می شوند.

مربی تیم ملی بوکس در مورد زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک گفت: مسابقات انتخابی المپیک فروردین ماه سال آینده در بخش آسیا اقیانوسیه برگزار می شود و ما تمام تلاش خود را می کنیم در این پیکارها صاحب سهمیه المپیک ریو شویم.

وی درباره آماده سازی بوکسورها برای مسابقات انتخابی المپیک افزود: از زمان برپایی اردوی تیم ملی تا حضور در مسابقات حدود چهار ماه فرصت داریم و برنامه ریزی کرده ایم تا در فرصت باقی مانده در چند مسابقه تدارکاتی شرکت کنیم.

او در خصوص وینکوف سرمربی خارجی تیم ملی هم گفت: وینکوف در نظر داشت در زمان تعطیلی اردوها به کشورش بازگردد و در صورت تمدید قراردادش من با او مشکلی ندارم و به کارمان ادامه می دهیم.

استکی درباره لغو اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی قطر یادآورشد: دلایلی دو طرفه ای برای اعزام شدن یا نشدن تیم ملی بوکس به مسابقات جهانی قطر وجود داشت که در جلسه کمیته فنی به این جمع بندی رسیدیم که تیم به این پیکارها اعزام نشود. البته سرمربی خارجی تیم ملی هم تمایل داشت بوکسورها به قطر بروند. اگر تعداد ورزشکاران ایران برای این مسابقات بیشتر بود، قطعا اعزام می شدیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *