نیروی زمینی از سد شهرداری بندرعباس گذشت

15:50 - 17 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - تیم فوتبال شهردای بندرعباس در ثانیه‌های پایانی نتیجه را به میهمانش تیم نیروی زمینی ارتش واگذار کرد.
به گزارش خبرنگار ورزش ، در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول دو تیم شهرداری بندرعباس و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه تختی بندرعباس و در حضور بیش از یک هزار هوادار به مصاف یکدیگر رفتند که تیم نیروی زمینی با نتیجه 3 بر 2 و به لطف گل دقیقه 93 سعید حلافی توانست نارنجی پوشان بندرعباسی را با شکست بدرقه کند.

در این دیدار برای شهرداری بندرعباس ابوالفضل بهادرانی، ابراهیم ابرقویی، حسین رحیمی، حمید صفری، خسرو پیروزان، رضا مردانی، اسماعیل قروی، محمد اسفندیاری، رحیم دهقانی، فرهاد خیرخواه و فخرالدین شهرویی و برای تیم نیروی زمینی آرمان شهدادنژاد، مهران فرضیات، علیرضا ابراهیمی، ساسان شیرمردی، حامد زمانی، توحید غلامی، میثم کریمی، سعید حیدری، احسان پورشیخ علی، محمد معاوی و سهیل هزار جریبی به میدان رفتند.

در نیمه دوم این دیدار مهدی پیکانی، امیر زارع و مهرداد نوری برای شهرداری بندرعباس و محمد غلامی، محمد معاوی و عباس عسگری برای نیروی زمینی به میدان آمدند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا جلالی، علی ملامحمدی، وحید امیری و جواد سهراب نژاد بود.

در این دیدار پرافت و خیز که تیم شهرداری بندرعباس به صورت هجومی آغاز و حتی می توانست توسط فرهاد خیرخواه به گل برسد، بر روی یک غافلگیری و اشتباه مدافعین تیم شهرداری این علیرضا ابراهیمی جلو شکیده بود که با شربه سر گل نخست تیم مهیمان را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و تیم شهرداری با حمایت هوادارانش سراپا حمله شده بود تا اینکه در دقیقه 40 این حملات نتیجه داد و ضربه سر اسماعیل قروی بازی را به تساوی کشاند.

هنوز مدتی از خوشحالی هواداران نگذشته بود که بر روی یک کار تیمی و هماهنگ این حامد زمانی بود که به زیبایی گل دوم تیم میهمان را به ثمر برساند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم تیم شهردای با حملات گسترده خطرساز شده بود تا اینکه سانتر زیبای رحیم دهقانی با ضربه سر فخرالدین شهرویی منجر به گل تساوی نارنجی پوشان شد.

پس از این گل دو تیم به بازی آرام روی آوردند تا بر روی یک ضدحمله از سمت چپ شهرداری بندرعباس این محمد معاوی بود که گل سوم و برتری تیم میهمان را به ثمر رساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *