رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری اولین همایش بین المللی سیاستهای صنعتی و تجاری در هفته آینده

16:11 - 15 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۰۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان - اولین همایش بین‌المللی سیاست‌های صنعتی و تجاری برای توسعه صادرات و اشتغال، هجدهم و نوزدهم مهرماه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان و اندیشمندان داخلی و خارجی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
به گزارش ، تبادل‌نظر درمورد الگوهای برتر بین‌المللی و دستیابی به پیشنهادات مشخص جهت توسعه صنعتی و تجاری صادرات گرا برای لحاظ در برنامه ششم توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این همایش است.

چشم‌انداز آینده صنعت و تجارت در جهان و جایگاه بالقوه کشور، تجارب موفق در سیاست‌های صنعتی و تجاری جهان و امکان الگوگیری از آن‌ها، تجربه توسعه اقتصادی با محوریت نفت و اثرات آن بر مسیر صنعتی‌سازی صادرات محور و اشتغالزا، تجارب اولیه در ایران در زمینه سیاست‌های هدف‌گیری صنعتی و ساختارهای تشویقی مرتبط بخشی از محورهای این همایش را تشکیل خواهد داد.

گفتنی است: در این همایش علاوه‌بر حضور مقامات و چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی، 6 میزگرد تخصصی نیز با همکاری دستگاه ها، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مرتبط با موضوع و با دعوت از تشکل‌ها و شرکت‌های بین‌المللی برای استفاده از تجربه کشورهای موفق برگزار خواهد شد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *