درخواست کمک دولت ایالتی سند از ارتش "پاکستان" برای تامین امنیت ماه محرم

18:15 - 19 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۹۴۶
خبرگزاری میزان - دولت ایالتی سند با ارسال نامه‌ای از مقامات ارتش و دولت فدرال "پاکستان" خواسته تا برای برقراری امنیت در ماه محرم نیروهای ارتش این کشور در شهرهای مختلف این ایالت مستقر شوند.
درخواست کمک دولت ایالتی به گزارش به نقل از "اکسپرس نیوز"، دولت ایالتی "سند" نامه‌ای به مقامات ارتش و دولت فدرال پاکستان ارسال کرده تا برای برقراری امنیت در ماه محرم، نیروهای ارتش در این ایالت مستقر شوند.

به گفته دولت ایالتی سند، تهدیدات امنیتی در ماه محرم در کراچی بیش از پیش افزایش می‌یابد و دولت فدرال نیز برای برقراری امنیت در این ایالت نیروهای ارتش را مستقر کند.

دولت ایالتی سند در این نامه خواسته تا دولت فدرال پاکستان هشت واحد ارتش را در شهر کراچی، دو واحد را در "بی‌نظیر آباد"، دو واحد را در «سکهر»، 400 نظامی در «حیدرآباد» و همچنین 700 نظامی را در شهر "لارکانه" مستقر کند.

در حالی که مقامات دولتی و نظامی پاکستان مدعی‌اند که ریشه تروریسم را در بیشتر مناطق این کشور از جمله شهر کراچی نابود کرده‌اند اما حملات تروریستی و ترور شخصیت‌های مهم در این کشور بویژه در ایالت‌های سند و «بلوچستان» ادامه دارد.

نیروهای امنیتی پاکستان چندی قبل نیز منطقه "منگهوپیر" در کراچی را که سال‌ها تحت کنترل گروه تحریک طالبان این کشور بود و آن را با نام منطقه "طالبان‌نشین" می‌شناختند با انجام عملیات نظامی پاکسازی کردند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *