رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خبرنگار زخمی زن روی آنتن زنده +عکس

14:30 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۴۰۹۳
خبرگزاری میزان، خبرنگار شبکه المیادین که صبح امروز در حین پوشش اخبار تجاوزات صهیونیست‌ها به منزل شهید "فادی علون" در شهرک العسیویه زخمی شده بود، پس از زخمی شدن در گزارش زنده تلویزیونی حضور یافت.
به گزارش به نقل از تسنیم، خبرنگار شبکه المیادین که صبح امروز در حین پوشش اخبار تجاوزات صهیونیست‌ها به منزل شهید "فادی علون" در شهرک العسیویه زخمی شده بود، پس از زخمی شدن در گزارش زنده تلویزیونی حضور یافت.

خبرنگار زخمی زن روی آنتن زنده +عکس

نیروهای اشغالگر در جریان یورش به منزل شهید "فادی علون" در شهرک العیسویه، خبرنگار شبکه المیادین را در حین پوشش اخبار این یورش‌ و تجاوزات صهیونیست‌ها زخمی کردند.

خبرنگار شبکه المیادین پس از زخمی شدن دست از کار نکشید و در گزارش زنده تلویزیونی حضور یافت و به ادامه گزارش خود از قدس اشغالی پرداخت.

 

نیروهای اشغالگر صبح امروز به شهرک العیسویه و منزل شهید «فادی علون» یورش برده و شروع به شلیک گاز اشک آور به سمت شهروندان فلسطینی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین پدر و عموی شهید فادی علون از شهرک العیسویه در شهر قدس اشغالی را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب یک جوان به نام «مهند شفیق حلبی» (19 ساله) عامل عملیات قدس از شهر البیره را با تیراندازی به سمت وی در خیابان الواد واقع در بخش قدیمی قدس به شهادت رساندند.

در حمله این شهادت طلب فلسطینی، دو صهیونیست به هلاک رسیدند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *