بازشدن پای یک شخصیت جعلی به دادگاه "بابک زنجانی"/ برگه‌هایی که خواهران "بابک زنجانی" در اختیار وکلا گذاشتند

10:48 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۹۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده "بابک زنجانی"که امروز در دو نوبت صبح و عصر در شعبه 15 دادگاه انقلاب برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده "بابک زنجانی" متهم نفتی که از صبح امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب آغاز شده است با حاشیه‌هایی همراه بود.

حضور دو خواهر "بابک زنجانی" در دادگاه

در جلسه دادگاه دو خواهر "بابک زنجانی" و چند نفر از اقوام دو متهم دیگر این پرونده به همراه 10 وکیل که 5 نفر وکلای شکات هستند در دادگاه حضور دارند.

نماینده دادستان تهران خطاب به متهم: موارد مطرح شده اظهارات کارمندان شماست

در جریان قرائت کیفرخواست وقتی نماینده دادستان تهران به نقش بانک FIB در معاملات متهم نفتی اشاره کرد، دوبار "بابک زنجانی" اعتراض کرد که قاضی صلواتی خطاب به وی گفت: آقای متهم لطفا سکوت کرده و نظم دادگاه را رعایت کنید.

معاون دادستان تهران نیز گفت: موارد مطرح شده اظهارات من نیست، اظهارات کارمندان شماست.

وکیل متهم: باید نظر کارشناسان رسمی دادگستری ذیصلاح در امور بانکی بین المللی وجود داشته باشد


وکیل متهم در جریان قرائت کیفرخواست از جایگاه خود بلند شد و گفت: مطالب نیاز به کارشناسی دارد و ایرادی که ما به آن وارد می دانیم این است که کارشناسان بانک مرکزی صلاحیت اظهارنظر قضایی را ندارند و ایرادات فراوانی به اظهارات کارشناسان بانک مرکزی وجود دارد. با توجه به اینکه خلاءهای اظهارنظری وجود دارد اتهامات موکل من با لباس کیفری پوشانده می شود و ما معتقدیم اگر نظر کارشناسان رسمی دادگستری ذیصلاح در امور بانکی بین المللی وجود داشته باشد موثر است.

نماینده دادستان تهران: نظر کارشناسان بانک مرکزی به عنوان ناظر و به عنوان مقام رسمی در پروند موجود است

نماینده داستان تهران هم در خصوص اظهار نظر رسول کوهپایه زاده گفت: نظر کارشناسان بانک مرکزی به عنوان ناظر و به عنوان مقام رسمی در پروند موجود است و دادسرا به قناعت این نظر رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *