تمامي آنچه لازم است درباره Microsoft Office 2016 براي مك بدانيد/ بخش سوم

12:33 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۹۷۰
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان - تصميم داريم در اين مقاله به معرفي نسخه جديد اين مجموعه نرم‌افزاري قدرتمند و قابليت‌هاي آن بپردازيم. با ما همراه باشيد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شركت مايكروسافت، با همه‌ كاستي‌ها و اشكالات كوچك و بزرگي كه بعضاً در آن وجود دارد، براي سالهاست كه به‌ عنوان بهترين و كامل‌ترين مجموعه‌ نرم‌افزاري اداري و خانگي شناخته مي‌شود، اين در حالي است كه مجموعه‌هاي مشابه هنوز رقباي مهمي براي آفيس محسوب نمي‌شوند. دراین بخش به معرفی بخش هایی از این نرم افزار می پردازیم.

OneNote 2016 براي مك


تمامي آنچه لازم است درباره Microsoft Office 2016 براي مك بدانيد/ بخش اول

مايكروسافت در آفيس 2013 نشان داده كه به تلاش خود براي تشويق كاربران به استفاده از دفترچه يادداشت ديجيتالي OneNote ادامه مي‌دهد. نسخه جديد اين دفترچه ديجيتال كاربردي حالا امكان دريافت، سازماندهي و به اشتراك‌گذاري ايده‌هاي شما و دسترسي به آنها بر روي هر دستگاهي را فراهم مي‌آورد، اين در حالي است كه به لطف موتور جستجوي جديد و قدرتمند اين برنامه امكان تشخيص، شاخص بندي و حتي تگ كردن دست نوشته‌ها و تصاوير به وجود آمده است.

بكارگيري سرويس‌هاي ابري نيز باعث شده چندين نويسنده بتوانند به صورت همزمان بر روي يك سند واحد كار كنند، به اين ترتيب شما مي‌توانيد در تعامل با دوستان، خانواده و يا همكاران خود به برنامه‌ريزي قرار ملاقات‌ها، برنامه سفرهاي خانوادگي و كار كردن بر روي يك پروژه بپردازيد.

Outlook 2016 براي مك


تمامي آنچه لازم است درباره Microsoft Office 2016 براي مك بدانيد/ بخش اول

يكي ديگر از ويژگي‌هاي جديد آفيس 2016 يكپارچه‌سازي OneDrive و Outlook است، به اين ترتيب كاربران مي‌توانند به صورت مستقيم فايل‌هاي خود از اين فضاي ذخيره ابري را به Outlook ضميمه كنند. تمامي اين كارها را مي‌توان از طريق پنجره ارسال ايميل در اوت‌لوك انجام داد. اپليكيشن Clutter نيز ويژگي جديدي در مايكروسافت Outlook است. اين اپليكيشن هوشمند الگوهاي ايميلي را شناسايي كرده و ايميل‌هاي دريافتي مهم را متناسب با همين الگو اولويت‌بندي مي‌كند.

حالا با استفاده از اوت لوك 2016 مديريت ايميل، تقويم، مخاطبين و وظايف ساده‌تر شده است. علاوه بر اين، به لطف بهينه‌سازي قابليت conversation view امكان سازماندهي خودكار inbox و گفتگوهاي شما فراهم آمده در حالي كه با توجه به قابليت message preview جمله اول ايميل‌هاي ارسال شده براي شما نمايش خواهد داد، بنابراين مي‌توانيد تصميم بگيريد كه آيا مايل به مطالعه متن كامل ايميل دريافت شده هستيد يا آن را به وقت ديگري موكول مي‌كنيد.

نقاط قوت

بهبود عملكرد كلي نرم‌افزار

سازگاري بيشتر با پلتفرم OS X

سرويس به اشتراك‌گذاري يكپارچه با آفيس ويندوز، iOS و اندرويد

قابليت‌هاي كليدي و پيشرفته

نقاط ضعف

نارسايي‌هاي جزئي

سيستم عامل نسخه OS X 10.10 به بعد

نتيجه‌گيري نهايي

به جرات مي‌توان گفت آفيس 2016 يه پيروزي تمام عيار براي مايكروسافت است. اين مجموعه بهترين قابليت‌هاي مورد تصور براي تسريع و سهولت كار در پلتفرم OS X را براي كاربران اپل به ارمغان آورده است. اين مجموعه نرم‌افزاري سريعتر، ساده‌تر، جذاب‌تر و قدرتمندتر از نسخه‌هاي پيشين بوده در حالي كه قابليت‌ها و امكانات قابل توجهي را نيز شامل شده است.

/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *