یکشنبه خونین در قدس اشغالی/ شهادت جوان 19 ساله فلسطینی و مجروحیت خبرنگار المیادین

15:44 - 12 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۷۳۰
خبرگزاری میزان - نظامیان صهیونیست پس از یورش وحشیانه به العیسویه، فادی علون جوان 19 ساله این روستا را به ضرب گلوله به شهادت رسید.
یکشنبه خونین در قدس اشغالی/ شهادت جوان 19 ساله فلسطینی و مجروحیت خبرنگار المیادینبه گزارش به نقل از ابنا، نیروهای صهیونیستی امروز یکشنبه 12 مهرماه در چندین یورش به مسجد الاقصی و مناطق مختلفی از شهر قدس اشغالی چند تن را شهید، زخمی و بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیستی که به ارودگاه "جنین" یورش برده بودند؛ در درگیری با جوانان فلسطینی دو نفر را به ضرب گلوله زخمی کردند.

نیروهای اشغالگر همچنین منزل «قیس السعدی» عضو شاخه نظامی حماس (گردان‌های القسام) در اردوگاه جنین را محاصره و سپس با موشک هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، منابع خبری صبح امروز از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای "جیت" در شرق شهر "قلقیلیه " خبر دادند و در ادامه اعلام کردند: پنج فلسطینی بر اثر شلیک گلوله‌های جنگی و گازهای اشک‌آور زخمی شدند.

از سوی دیگر در قدس اشغالی، درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر در پی کشته شدن دو شهرک نشین و زخمی شدن سه صهیونیست دیگر آغاز شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی به بهانه کشته شدن دو شهرک‌نشین، ورودی‌های بخش قدیمی شهر قدس را بستند درحالی که مسلمانان فلسطینی ساکنان این منطقه هستند.

یورش بعدی نیروهای صهیونیستی به روستای "العیسویه" بود که منجر به شهادت یکی از اهالی این روستا به نام «فادی سمیر مصطفی علون» 19 ساله شد این جوان فلسطینی به ضرب گلوله به شهادت رسید و 10 تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان صهیونیستی مدعی شدند که علون سعی داشته با سلاح سرد به شهرک نشینان حمله کند اما چندی بعد با انشار فیلم ویدویی این حادثه، مشخص شد که علون سعی می‌کرد از دست شهرک نشینانی که قصد کشتنش را داشتند فرار کند و سرانجام به ضرب گلوله پلیس صهیونیستی به شهادت رسید.

پدر علون نیز اتهامات وارده به فرزندش را رد کرد.

صهیونیست‌ها همچنین پدر و تعدادی از خانواده شهید فادی علون را بازداشت کردند.

همچنین «هناء محامید» خبرنگار شبکه المیادین، که درحال پوشش این خبر در روستای العیسویه بود به دست نیروهای صهیونیستی زخمی شد.

در یورش‌های امروز صهیونیست‌ها، گروه‌های جدیدی از شهرک نشینان با حمایت پلیس صهیویستی مجدداً به مسجد القصی یورش بردند که تا به این لحظه درگیری‌ها ادامه دارد.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *