۱۷۲ دستگاه خودرو توقیفی پرونده‌های موادمخدر در شهریار تعیین تکلیف شدند

10:43 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۶۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از تعیین تکلیف ۱۷۲ دستگاه خودرو توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان شهریار، خبر داد.
حمید عسکری پور در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: با عنایت به تاکیدات رئیس قوه قضاییه و پیرو بازدید دادستان کل کشور از پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی در شهرستان شهریار و دستور صریح وی مبنی بر تعیین تکلیف سریع اموال توقیف شده، دادستانی شهرستان شهریار به قید فوریت وضعیت ۱۷۲ دستگاه خودرو توقیف شده پرونده های مواد مخدر  را تعیین تکلیف کرد.

وی افزود: در نهایت تعداد ۷۷ دستگاه به نفع دولت ضبط شد تا وجوه حاصله در راستای مبارزه با موادمخدر مورد استفاده قرار گیرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با اشاره به اینکه بیشترین آمار تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی در استان تهران مربوط به شهرستان شهریار است، تاکید کرد: ضربه زدن به بنیان‌های مالی فروشندگان موادمخدر همواره در دستور کار این دادستانی است.
گفتنی است که پیرو دستور رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور، مبنی بر تسریع تعیین تکلیف وسائل نقلیه توقیف و یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور سوم آذر سال گذشته از پارکینگ‌ خودرو‌های توقیفی مرتبط با پرونده‌های موادمخدر در منطقه شهریار بازدید کرده بود که در این بازدید در جریان آمار خودرو‌های توقیفی، تعداد و سال توقیف، نحوه مزایده و فروش، نحوه نگهداری قرار گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین بر تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف خودروها، لزوم کار جهادی و تعیین تکلیف ۸۰ درصدی خودروها‌ی توقیفی تاکید کرده بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *