رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در مسجدجامع محله فرجه به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کرد

10:26 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در مسجدجامع محله فرجه از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار سنندج، به مشکلات حقوقی و قضایی مردم این منطقه رسیدگی کرد.
_ حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی با حضور در مسجد جامع محله «فرجه» از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار سنندج، از نزدیک با مردم این محله دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون توسعه حل اختلاف و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این برنامه حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در بین مردم محله فرجه، بیان کرد: ملاقات چهره به چهره مسئولین دستگاه قضایی با مردم به عنوان مهمترین سرمایه‌های انقلاب، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شهروندان، سبب افزایش رضایت مندی عمومی و نظارت بر امور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: این دیدار در راستای سیاست‌های رئیس قوه قضاییه مبنی بر خدمت و پاسخ گویی به مردم و دسترسی آسان به مسئولان قضایی در جهت بررسی و پیگیری پرونده‌های قضایی صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی بر زدودن غبار محرومیت از مناطق کم برخوردار استان، تأکید کرد و افزود: حضور مسئولین قضایی استان در این مناطق ادامه خواهد داشت و امیدواریم زمینه رفع مشکلات مردم را در این دیدار‌ها فراهم کنیم.

برچسب ها: مسجد کردستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *