رئیس کل دادگستری استان سمنان مشکلات قضایی۴۰۰ نفر از نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان را بررسی کرد

20:11 - 02 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مشکلات قضایی ۴۰۰ نفر از نمازگزاران مصلی شهر سمنان توسط رئیس کل دادگستری استان سمنان و شورای قضایی استان بررسی شد.

- محمدجعفرعبدالهی به همراه اعضا شورای قضایی در آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه شهر سمنان در مصلی شهر حضور یافته و به مدت ۴ ساعت ضمن ملاقات چهره به چهره با ۴۰۰ نفر از مردم، مستمع مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی و اجتماعی انان بوده و دستورات قانونی لازم را صادر کردند.

رئیس شورای قضایی استان سمنان بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در راستای عملیاتی سازی سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه برای پاسخگویی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم از طریق حضور در مساجد این هفته در جمع نمازگزاران شهر سمنان حاضر شدیم تا ضمن دیدار مردمی و بدون واسطه با شهروندان سمنانی مستمع مطالب و فرمایشات انان بوده و تا حد امکان اقدامات قانونی و عاجلی را برای رفع دغدغه‌های مردم پیش بینی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان مشکلات قضایی۴۰۰ نفر از نمازگزاران نماز جمعه شهر سمنان را بررسی کرد

وی به عمده مسایل مطرح شده از سوی مردم اشاره کرد و افزود: عمده مسایل مربوط به توجه بیشتر به صحبت‌های اصحاب پرونده در حین دادرسی و کاهش اسیب‌های اجتماعی از طریق تعامل سازنده و راهگشا با سازمان‌های مردم نهاد و حاکمیتی بوده است که امیدوارم بتوانیم اقدام عاجل و فوری با همکاری تمامی قوای حاکمیتی در رفع آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

عبدالهی اظهار کرد: این قبیل برنامه‌های ملاقات مردمی را همچنان در سال جاری ادامه خواهیم داد و از آن جایی که هفته گذشته در جمع مردم شریف شهر درجزین حضور داشتیم، در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در امامزاده یحیی سمنان حضور خواهیم داشت تا به گفتگوی چهره به چهره با مردم بپردازیم.

گفتنی است اطلاع رسانی انجام این دیدار مردمی از روز‌های گذشته از طریق ستاد برگزاری نمازجمعه شهر سمنان و شبکه‌های اجتماعی به سمع و نظر مردم رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *