رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر از زندان و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی دشتستان بازدید کرد

13:39 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۰۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاونین قضایی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دشتستان، از زندان شهرستان و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی در استان بازدید کرد.
- علی جمادی به همراه تعدادی از مسئولان قضایی، علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت و با بررسی  درخواست‌ها و مسائل و مشکلات قضایی آنان دستورات لازم را صادر کرد.
 
وی ضمن بازدید از زندان برازجان و اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های حرفه آموزی در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: می‌بایست درراستای ارتقا بخشی اینگونه برنامه‌ها جهت بازآموزی وتولید نیروی انسانی ماهر درجامعه تلاش شود، زیرا این امر میتواند نرخ بازگشت مجدد مددجویان را نیزتوامان کاهش دهد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی را اعمال کنیم و از عفو‌ها و تخفیف مجازات‌ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *