فلاحی‌پور: «مسعود ده نمکی» کارگردان کاربلدی است/«آزادی مشروط» اردیبهشت ماه کلید می‌خورد

14:42 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۸۶۹
بازیگر سریال «آزادی مشروط» گفت: من فیلمنامه را خوانده ام و به نظرم داستان جذاب و جالبی دارد و امیدوارم در ساخت هم این استحکام و کیفیت حفظ شود، البته مسعود ده نمکی کارگردان کار بلدی است و من امیدوارم که این اثر در نهایت مورد پسند مخاطبان واقع شود.

پرویز فلاحی پور در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود عرصه بازیگری گفت: به تازگی برای حضور در سریال «آزادی مشروط» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی انتخاب شده‌ام، این سریال فعلا در مرحله پیش تولید است و به امید خدا اردیبهشت ماه کلید خواهد خورد.

وی درباره فیلمنامه سریال «آزادی مشروط» افزود: من فیلمنامه را خوانده ام و به نظرم داستان جذاب و جالبی دارد و امیدوارم در ساخت هم این استحکام و کیفیت حفظ شود، البته مسعود ده نمکی کارگردان کار بلدی است و من امیدوارم که این اثر در نهایت مورد پسند مخاطبان واقع شود. 

بازیگر سریال «آزادی مشروط» درباره نقش خود در این سریال تاکید کرد: در این اثر نقشی مثبت بازی می کنم، این کاراکتر نزدیک به یکی از نقش‌هایی است که قبلا بازی کردم، یعنی از لحاظ جایگاه اجتماعی یکی است اما در نهایت با آن شخصیت متفاوت بوده و من هم سعی می کنم در ریزه کاری‌ها کاراکتری متفاوت را ایفا کنم. 

وی با اشاره به گروه تولید و بازیگران «آزادی مشروط» افزود: یکی از نقاط مثبت سریال «آزادی مشروط» گروه پشت صحنه و تولید و همچنین بازیگران اثر است، بازیگران کاربلدی برای این سریال انتخاب شده اند که در نهایت می تواند ما را به محصولی با کیفیت امیدوار کند. 

فلاحی پور درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری ادامه داد: همچنین فیلمبرداری سریال «شب بیدار» به تهیه کنندگی مهران مهام را پشت سر گذاشته‌ام، این سریال به کارگردانی رضا ابوفاضلی ساخته شده و به مقوله یتیم نوازی می پردازد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در سریال شب بیدار با بازیگران خوبی همچون عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرو مهر، جعفر دهقان، مهسا کرامتی، مهدی سلوکی، پویا امینی، سارا احمدیان، بهزاد خداویسی، مریم موسویان و شاهد احمدلو همبازی بودم اما در نهایت آن کاری نشد که دلم می خواست و از حضورم در این سریال راضی نیستم. 

فلاحی پور در همین راستا خاطرنشان کرد: گاها پیش می آید که پروسه تولید با آنچه که شما فکر می کنید متفاوت است، گاها فیلمنامه خوبی پیشنهاد می شود اما در تولید آن کیفیت حفظ نمی شود، البته این نکته هم وجود دارد که گاهی در محصول نهایی بازیگر سوپرایز شده و با اثری با کیفیت روبرو می شود، باید منتظر بمانم و ببینم که سریال «شب بیدار» در هنگام پخش چه کیفیتی خواهد داشت، شاید نظرم بعد از آن تغییر کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *