دادستان کل کشور از اقدامات دادسرا‌های استان البرز تقدیر کرد

10:44 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۵۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت:در پی ارائه گزارش عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب کرج و شهرستان‌های استان به دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جعفر منتظری از اقدامات انجام شده و زحمات کارکنان این مجموعه‌ها تقدیر کرد.

- حسن مددی با اشاره به تقدیر دادستان کل کشور از اقدامات دادسرا‌های استان البرز بیان کرد: در پی ارائه گزارش عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب کرج و شهرستان‌های استان به دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جعفر منتظری از اقدامات انجام شده و زحمات کارکنان این مجموعه‌ها تقدیر کرد.

وی افزود: در گزارش دادستانی مرکز استان البرز که در شش فصل تدوین شده است به فعالیت‌های یکساله این مجموعه در سال ۱۴۰۰ اشاره شده که اقدامات متعددی از جمله ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، نظارت بر امور ضابطان، فعالیت‌های حوزه اقتصادی به منظور رونق تولید و اشتغال و حقوق عامه و صیانت از بیت المال تشریح شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تاکید بر نقش دادستان‌های استان و معاونان آن‌ها و کلیه کارکنان قضایی و اداری در کسب این موفقیت، بیان کرد: در مکاتبه معاون نظارت بر دادسرا‌ها و ضابطین دادستانی کل کشور نیز از اقدامات کلیه کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و شهرستان‌های استان البرز تقدیر و تشکر به عمل آمده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *