۵۱ مددجو در جریان بازدید مسئولان قضایی گلستان از زندان‌های گرگان و گنبد آزاد شدند

8:43 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۴۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیاتی از دادستان مرکز استان، روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان و قضات اجرای احکام با حضور در زندان‌های استان مشکلات مددجویان این زندان‌ها را بررسی کردند.

- حیدر آسیابی در جریان بازدید از زندان‌های گرگان و گنبد با بیان این که سرکشی قضات از زندان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: در این سرکشی‌ها با همه زندانیان دیدار و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان و قضات امروز همزمان به زندان‌های گرگان و گنبدکاووس رفتند و در دیدار چهار ساعته با مددجویان این زندان ها، پرونده‌های آنان را بررسی کردند، مشکلاتشان را شنیدند و دستور قضایی صادر کردند.

آسیابی ادامه داد: در بازدید امروز ۵۱ مددجو با استفاده از ارفاق‌های قانونی آزاد شدند و یک‌هزار و ۱۷۳ مددجو هم بررسی پرونده با دستور قضایی به مرخصی رفتند یا رای باز شدند.

۵۱ مددجو در جریان بازدید مسئولان قضایی گلستان از زندان‌های گرگان و گنبد آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان افزود: بیشتر مددجویانی که امروز با احکام جدید روبه رو شدند در زمره محکومان مالی هستند.

آسیابی با اشاره به اجرای طرح غربالگری زندانیان گفت: در این طرح پس از بررسی پرونده‌ها در صورتی که زندانیان مشمول عفو، تخفیف مجازات، آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال باشند، دستور قضایی لازم صادر می‌شود.


برچسب ها: دادگستری زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *