قنواتی: فوتبال ایران باید به ما احترام بگذارد/ دیگر شگفتی‌ساز نیستیم، مدعی هستیم

23:53 - 20 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۰۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی برای پنالتی‌ها.

- موسی قنواتی، سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*دیروز هم گفته بودم که لقب شگفتی‌ساز برای اولین و دومین دیدار است. ما به نیمه نهایی رسیده‌ایم و دیگر شگفتی‌ساز نیستیم، چون شگفتی‌ساز فقط یک تیم را حذف می‌کند. امروز باید به ما احترام بگذارند و به‌عنوان مدعی نگاه‌مان کنند.

*ما برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی برای پنالتی‌ها. این فکر را می‌کردم که بازی به پنالتی کشیده شود. ما حتی ۵۰ پنالتی هم می‌زدیم، همین جوری بود.

*در بازی امروز بچه‌ها مزد زحماتشان گرفتند و تلاش کردند. باید نگاه ویژه‌ای به این بازیکنان شود، سطح آنها لیگ دوم نیست. چیزی که حق‌مان بود و لیاقتش را داشتیم، به دست آوردیم.

*از اول هفته می‌گفتم که ما باید برنده باشیم. امروز هم تمام نقاط قوت حریف را بستیم و حالا جزو چهار تیم برتر ایران هستیم و به این افتخار می‌کنیم.

*برای ما مس، آلومینیوم یا پرسپولیس فرق ندارند و به آنها احترام می‌گذاریم، اما امروز ایران باید به ما احترام بگذارد. ما پیش از این تیم‌های لیگ برتری را حذف کرده بودیم و امروز هم مس رفسنجان از تیم‌های ثروتمند ایران را بردیم. بچه‌های ما به خودباوری رسیدند که تفاوت لیگ دو با لیگ برتر زیاد نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *