فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: مسئولیت اصلی «جهاد تبیین» در نیرو‌های مسلح بر عهده فرماندهان است

16:22 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۳۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مسئولیت اصلی جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح را بر عهده فرماندهان دانست و گفت: فرماندهان باید نسبت به تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی اهتمام بالایی داشته باشند.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در همایش فرماندهان این نیرو، با بیان اینکه تکریم نیروی انسانی موجب افزایش بازدهی و ارتقا فرآیند کاری در نیرو‌های مسلح می‌شود، گفت: نیروی انسانی پویا و باانگیزه، اساس و پایه یک مجموعه پدافندی با اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اصلی جهاد تبیین در نیرو‌های مسلح بر عهده فرماندهان است، افزود: فرماندهان به‌عنوان ستون اصلی و شاکله قوی و ارزشمند در نیرو‌های مسلح باید نسبت به تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی توجه و اهتمام بسیار بالایی داشته باشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۰ سال بسیار پر برکتی به جهت ارتقاء قدرت و توان بازدارندگی و همچنین افزایش آمادگی نیروی پدافند هوایی ارتش بود، خاطرنشان کرد: همت و تلاش متخصصان داخلی و نظامی، نوید آینده‌ای بسیار درخشان در همه بخش‌های پدافند هوایی به‌ویژه ساخت و تولید تجهیزات جدید را می‌دهد.
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *