رئیس جمعیت هلال احمر: با همه توان در خدمت مسافران نوروزی هستیم

11:19 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۲۷۱
رئیس جمعیت هلال احمر در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر در نوروز ۱۴۰۱ گفت: سازمان‌امدادونجات، داوطلبان و جوانان، باتمام ظرفیت و امکانات در سراسر کشور به خصوص جاده‌ها و ورودی شهر‌ها در خدمت مسافران نوروزی هستند.
-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیر حسین کولیوند که صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر در نوروز ۱۴۰۱؛ از برطرف‌شدن موانع سفر‌های نوروزی به دلیل شیوع بیماری کرونا ابراز خرسندی کرد و گفت: خداوند را شاکریم که پس از دوسال، در بهار ۱۴۰۱ می‌توانیم همچون سال‌های قبل از کرونا خدمتگزار مردم ایران باشیم و امیدوارم سفر‌های نوروز پیش‌رو، نشاط اجتماعی جامعه را بازگرداند.

رئیس جمعیت هلال احمر با درخواست از هموطنان برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا افزود: در سفر‌های نوروزی قوانین و مقررات را رعایت کنید تا نوروز امسال کمترین تلفات را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: حضور سازمان‌های امدادونجات، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز ۱۴۰۱ با تمام امکانات و متکی به پشتوانه حضور داوطلبانه امدادگران و نجاتگران است و من قبل از آغاز دو هفته پرکار در فروردین پیش‌رو از حضور جهادی نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر کمال تشکر را دارم چراکه آن‌ها آسایش خود و خانواده را در ایام تعطیل رها می‌کنند و بدون توقع به خدمت‌رسانی مردم مشغول می‌شوند.

این رزمایش با حضور جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش‌نشانی و راهداری در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *