خودکفایی نزاجا در حوزه خودرو‌ها و‌ تریل‌های فوق سنگین

7:07 - 24 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۳۰۸۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه خودرو‌ها و تریل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است، گفت: این توانمندی در نزاجا وجود دارد و نهادینه شده است.
امیر غلامحسین سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا، گفت: این مرکز اقدامات به سار شایسته‌ای در حوزه تحرک انجام داده است.
 
وی افزود: اقدامات و مأموریت‌های مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش متناسب با مأموریت‌های محوله به‌ویژه در بحث تحرک در حال انجام است.
 
نزاجا در حوزه خودرو‌ها و‌تر یل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است/هر متجاوزی نگاه چپ به ایران داشته باشد پشیمان می‌شود
 
 
 
 
توجه ویژه به ارتقای تحرک در نزاجا
کارخانجات نیروی زمینی به شکل به یک مجموعه با عنوان مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا فعالیت دارند
فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا تأکید کرد: به لطف خداوند متعال و تدابیر فرمانده نزاجا، کارخانجات نیروی زمینی به شکل به یک مجموعه با عنوان مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا فعالیت دارند و خدمات ارائه می‌دهند.
 
سلیمانی با اشاره به اینکه کارخانجات مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در تهران، اصفهان و مسجدسلیمان فعال هستند، تصریح کرد: این کارخانجات مأموریت خود را در حوزه اورهال و بازسازی محصولات دفاعی شروع کردند و یکی از نقاط برجسته و شایسته اقدامات این مرکز، بروز رسانی و اورهال خودرو‌های فوق سنگین و تانک براست که این مأموریت را به نحوشایسته انجام دادیم.
 
نزاجا در حوزه خودرو‌ها و‌تر یل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است/هر متجاوزی نگاه چپ به ایران داشته باشد پشیمان می‌شود
 
نزاجا در حوزه خودرو‌ها و تریل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است
فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا بابیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه خودرو‌ها و تریل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است، اضافه کرد: این توانمندی در نزاجا وجود دارد و نهادینه‌شده است.
 
نزاجا در حوزه خودرو‌ها و‌تر یل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است/هر متجاوزی نگاه چپ به ایران داشته باشد پشیمان می‌شود
 
 
 
اقتدار دفاعی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی
نیرو‌های مسلح در ساخت محصولات دفاعی ایرانی در مسیر تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا حرکت می‌کند
سلیمانی اقتدار دفاعی را یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی و مخصوصاً نیروی زمینی ارتش در ساخت محصولات دفاعی ایرانی در مسیر تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا حرکت می‌کند، تصریح کرد: به‌روزرسانی تانک برها، ازجمله این اقدامات مهم است.
 
 
 
 
نزاجا در حوزه خودرو‌ها و‌تر یل‌های فوق سنگین به خودکفایی رسیده است/هر متجاوزی نگاه چپ به ایران داشته باشد پشیمان می‌شود
 
 
 
 
 
قدرت دفاعی مؤلفه مهم استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور
قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، آفندی نیست، بلکه پدافندی است
فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با اشاره به‌ قدرت دفاعی به‌عنوان مؤلفه مهم استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، بابیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، آفندی نیست، بلکه پدافندی است، اضافه کرد: قدرت دفاعی ایران خطری برای همسایگان و منطقه ندارد، بلکه برای غرب آسیا امنیت ساز و در راستای حفظ امنیت، آرمان‌های امام راحل و شهدا و حیثیت ملت ایران است.
 
دستاوردهای نیروی زمینی در حوزه‌های موشکی و پهپادی 
سلیمانی با تأکید بر اینکه نیروی زمینی در حوزه‌های موشکی و پهپادی نیز در کنار تحرک، دستاورد‌های مهمی داشته است، خطاب به دشمنان، بابیان اینکه هر متجاوزی نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، پشیمان می‌شود، اظهار داشت: این دستاورد‌ها به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و به‌ویژه رهبری عالمانه فرمانده معظم کل قوا محقق شده است.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *