رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمام مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی دادگستری استان کرمانشاه به شبکه فیبر نوری متصل شد

11:02 - 19 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۹۶۶
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از اتصال کلیه مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی استان به شبکه فیبر نوری خبر داد.

 - نریمانی بیان کرد: به منظور تقویت و توسعه زیرساخت‌های فناوری و اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه که مستلزم تغییر بستر به فیبر نوری بوده با پیگیری‌ها و تلاش‌های بعمل آمده معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمانشاه، این مهم محقق شد.

معاون رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: با راه اندازی و اتصال دادگاه عمومی بخش حمیل به شبکه فیبرنوری، کلیه ساختمان‌های دادگستری و نیز شورا‌های حل اختلاف حوزه‌ها و مجتمع‌های قضایی استان که دارای ساختمان ملکی می‌باشند، به شبکه فیبرنوری متصل شدند.

وی افزود: از مزایای اتصال به فیبرنوری، اتصال پایدار، ارتقای کیفیت ارائه سرویس، به حداقل رسیدن افت سرعت، به حداقل رسیدن قطعی شبکه، امکان ارتقای نامحدود پهنای باند و... است.

نریمانی همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از عدم ارتباط و اتصال به این شبکه عنوان کرد: یکی از دلایل کندی خدمات دهی در دفاتر الکترونیک قضایی که امروز به یکی از نیاز‌های اساسی مردم تبدیل شده است، محقق نشدن اتصال فیبر نوری بوده است.

لازم به ذکر است با توجه به مشکلات ناشی از پایین بودن سرعت و کیفیت برخی از خدمات قضائی، معاونت فناوری اطلاعات دادگستری کل استان جهت ارتقاء وضعیت موجود اجرای کامل پروژه اتصال فیبر نوری در تمامی حوزه‌ها و مجتمع‌های قضایی استان را در دستور کار خود قرار داد که خوشبختانه این مهم قبل از پایان سال ۱۴۰۰ محقق شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *