درخواست ۱۳۰ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری مازندران بررسی شد

13:59 - 17 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۱۵۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونان وی در دیدار‌های مردمی خود به درخواست‌های ۱۳۰ نفر ازمراجعان رسیدگی و به استماع مشکلات و بررسی پرونده‌های قضایی آنان پرداختند.

 - حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ملاقات چهره به چهره با مردم اظهار کرد: پرونده قضایی و مشکلات حقوقی ۱۳۰ نفر از مراجعان بررسی و در چارچوب مقررات و در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری حقوق مراجعان تصمیماتی اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در خصوص تکریم و احترام ارباب رجوع و برگزاری دیدار مردمی گفت: رئیس قوه قضاییه با حساسیت ویژه‌ای پیگیر موضوع تکریم و احترام ارباب رجوع است و خواستار توجه هر چه بیشتر به این موضوع از سوی رؤسای دادگستری ها، سرپرستان مجتمع‌های قضایی، قضات و کارکنان مجموعه‌های قضایی است؛ ما نیز دراستان همه تلاش خود را دراین راه به کار گرفته‌ایم تا مردم رضایت بیشتری از دستگاه قضایی استان داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌های دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و خدمت رسانی به مردم به صورت منظم و هفتگی یرگزار می‌شود و همه سعی ما این است خدمت رسانی به مردم را غنیمت بدانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *